10:09

Recenzja

Od firmy Credo Pr otrzymałam żel ze świetlikiem i kolagenem .

Opis produktu :

Żel polecany do codziennej pielęgnacji skóry okolic oczu oraz powiek. Preparat łagodzi podrażnienia i obrzęki wywołane przemęczeniem i czynnikami zewnętrznymi: nadmierne nasłonecznienie, wiatr, kurz, pyłki, dym papierosowy, smog. Usuwa objawy świądu i pieczenia oczu spowodowanych nadmiernym przemęczeniem.

Kolagen i kwas hialuronowy zawarte w składzie hamują rozkład włókien kolagenowych w skórze, wnikając głęboko w jej strukturę, powodując długotrwałą redukcję zmarszczek. Przywraca jędrność, doskonale je nawilża i odżywia.

Wyciągi ziołowe z zielonej herbaty, oczaru wirginijskiego, chabru bławatka i babki lancetowatej wzbogacone naturalną allantoiną i D-panthenolem, skutecznie obkurczają rozszerzone naczyńka, łagodzą obrzęki oraz uczucie zmęczenia i pieczenia oczu. Stosowany regularnie redukuje przyspieszone procesy złuszczania się naskórka wywołanego częstym stosowaniem kosmetyków do makijażu wokół oczu.



Moja opinia : W tygodniu chodzę do szkoły . Przeważnie wstaje przed 7 i okolica oczu nie wyglądała najlepiej . Miałam wory pod oczami i wyglądałam na zmęczoną . Strasznie nie nawidziłam tego że moje oczy wyglądają jak wyglądają .Ale zmieniło się dzięki żelowi ze świetlikiem i kolagenem . Stosowałam go ok 2 tygodnie . Jestem strasznie zadowolona z efektów . Wory pod oczami zniknęły i nie mam problemów już z różnymi rodzajami obrzęków wokół okolic oczu jakie zdarzały mi się wcześniej . Stosowałam wieczorem każdego dnia a efekty były widoczne po ok 4 dniach . Jestem zadowolona i to bardzo na pewno się z nim nie rozstanę. 

Moja ocena:10/10 
Cena: 7-10 zł 
  

1 komentarz:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger