17:31

Eubiona - Krem do rąk i paznokci

Kolejną próbką otrzymaną od GREENHOUSE jest krem do rąk i paznokci z echinaceą i liściem oliwy .

Od producenta:
 Echinacea i ekstrakt z liści oliwy odżywiają , chronią paznokcie oraz uszkodzoną skórę na dłoniach . Krem szybko się wchłania i nie pozostawia tłustych śladów .

KREM DO RĄK I PAZNOKCI Z ECHINACEĄ I LISCIEM OLIWY 50  ml

Moja opinia :
Krem jakoś nie zrobił na mnie szczególnego wrażenia . Działa chyba tak samo jak każdy inny dobry krem typu nivea . Od kilku lat po używaniu płynu do naczyń  moje ręce są suche i popękane . Krem ten nawilżył mi ręce . W sumie plusem jest to że dobrze się wchłania , ponieważ większość kremów są tłuste i trudno się wchłaniają a ten mnie zaskoczył tym że tak dobrze i szybko się wchłania . Polecam osobą z  suchą skórą .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger