16:20

Brait Furniture Polish - Pogromca kurzu w moim domu ; ) .

Jakiś czas temu od firmy Dramers otrzymałam spray do mebli Brait .

Od producenta:
Czyści, pielęgnuje i zabezpiecza meble przed osadzaniem się kurzu. Dzięki nowoczesnej recepturze usuwa wszystkie zabrudzenia. Chroni meble przed zarysowaniami i zaciekami pozostawiając piękny połysk i przyjemny zapach.


Moja opinia :
Wcześniej miałam okazje testować Brait lecz trochę różniący się od tego . Ten spray do mebli bardzo przypadł mi do gustu . Zaraz po spryskaniu mebli sprayem kurz osiada się na ściereczce a nie na meblach . Zapach nie jest duszący tylko przyjemny . Czuć go w całym pokoju , ale nie zbyt długo . Meble później bardzo fajnie błyszczą . Poradzi sobie z każdym kurzem . Ja używam go również do przetarcia mojej szklanej półeczki i radzi sobie z kurzem równie dobrze jak na meblach .Aktualnie Brait jest pogromcą kurzu w moim domu ! ; ) . 

3 komentarze:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger