19:24

Kolagenowe serum do mycia twarzy BingoSpa

Kolejnym produktem otrzymanym od BingoSpa jest kolagenowe serum do mycia twarzy BingoSpa.

O produkcie :  
Kolagenowe serum BingoSpa do mycia twarzy o kremowej, puszystej konsystencji subtelnym zapachu, delikatnie myje i pielęgnuje pozostawiając skórę odżywioną, nawilżoną i pachnącą. 
Serum Bingo Spa zawiera czysty kolagen i kwas mlekowy. Kolagen stanowi 1/3 całkowitej masy białek tworzących tkankę skórną i jest jej najważniejszym składnikiem.  Po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe powodując utratę jędrności i elastyczności, pojawiają się zmarszczki. Fizjologiczny proces starzenia się skóry polega na postępującym przekształcaniu się kolagenu rozpuszczalnego znajdującego się w młodej tkance, do postaci nierozpuszczalnej, która traci zdolność pobierania wody. Skóra traci wówczas elastyczność, staje się sucha oraz pojawiają się zmarszczki .






Moja opinia : 
Zmarszczek w prawdzie nie mam , ale serum używam ; ) . Przyznam ze wcześniej nie używałam żadnego serum . Zawsze jakieś kremu typu Nivea . Serum bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło . Po każdym stosowaniu , twarz jest bardzo delikatna . Po spłukaniu serum nie czuć na twarzy takiej nieprzyjemnej maski . Serum nie zostawia żadnego osadu . Zapach jest przyjemny  , niedrażniący . Myślę że ogromnym plusem jest pompka dzięki , której możemy zaaplikować odpowiednią ilość serum . Serum jest bardzo wydajne . Używam go od ponad miesiąca a nie ubyła nawet 1/3 butelki .Ogólnie oceniam go bardzo dobrze  , nie znalazłam żadnych minusów ; ) .

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię, kiedy opakowanie kosmetyku zawiera pompkę, myślę,że jest to bardzo wygodne.
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki do mycia twarzy.... mam innej firmy też z pompką ;)
    Super produkt widzę.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger