12:33

ALOESOWY CHŁODZĄCY ŻEL ANTYCELLULITOWY - Recenzja

Witajcie . Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje aloesowego chłodzącego żelu antycellulitowego , który miałam okazję testować dzięki Equilibra .




 ( Z góry przepraszam za tak porozrywane opakowanie , lecz niestety listonosz wpychał mi paczkę na siłę do skrzynki , mimo że była dość dużych rozmiarów , efektem tego jest jest rozerwane opakowanie )
O produkcie : 
 Szybko się wchłania, efektywie wspomaga modelowanie sylwetki. Wykorzystując właściwości chłodzące stymuluje krążenie skóry i zapobiega gromadzeniu się nadmiaru wody w tkankach. Wysokie stężenie aloesu  ( 20%) zapewnia właściwy poziom nawilżenia skóry, nadając jej gładkość i jędrność. Stosowany codziennie wyraźnie redukuje efekt " skórki pomarańczowej" i poprawia napięcie skóry.

 
Co zawiera:
  • Aloes: zapewnia własciwy poziom nawilżenia
  • Kofeina, Karnityna, ekstrakt z kakao: redukuje tkankę tłuszczową
  • Escyna: wzmacnia naczynia włosowate i działa przeciwobrzękowo
  • Wąkrota Azjatycka, Borówka Czarna, Myszopłoch Kolczasty: stymulują mikro krażenie
  • Mentol: zapewnia natychmiastowe uczucie świeżości i chłodu
 
Rezultaty:
  • po 15 dniach skóra jest bardziej nawilzona i elastyczna*
  • po 45 dniach wyraźnie poprawiony jest wygląd skóry, wygładzone są nierównosci wywołane cellulitem**
 
Moja opinia :
Przyznam szczerze , że nigdy nie stosowałam żadnych kremów , żelów czy czegokolwiek innego na cellulit . Wcześniej mój problem nie był tak mocno widoczny , lecz z czasem cellulitu przybywało przybywało, aż w końcu postanowiłam , że coś muszę zadziałać w kierunku pozbycia się cellulitu  . I nagle w moim domu pojawił się niespodziewanie żel aloesowy antycellulitowy . Dotarł on w samą porę , bo akurat miałam w planach wybrać się do drogerii po coś na cellulit . Tak więc od razu zabrałam się za testowanie . Po kilkunastu dniach zauważyłam , że moja skóra na udach zrobiła się bardziej nawilżona i  elastyczna. Żel ma dość mocny mentolowy zapach , co może na początku troszkę przeszkadzać , ale z czasem da się przyzwyczaić do tego zapachu . Po zaaplikowaniu żelu , czuć na skórze uczucie chłodu , jest to bardzo przyjemne . Podsumowując , żel u mnie sprawdził się bardzo dobrze , ale wiadomo , że u każdego może działać inaczej . Żel jest dość wydajny więc starczy spokojnie na pewien okres czasu . Ja jestem bardzo zadowolona z efektów ;) .
W paczce znalazłam również drobny upominek w postaci drewnianej szczotki do włosów .Dałam ją mamie , ponieważ ma krótkie włosy . Jest z niej bardzo zadowolona , nie wyrywa włosów . Szczotka jest mała , więc zmieści się do kobiecej torebki ; ) .

Dziękuje firmie Equilibra za otrzymane produkty do testów , oraz za drobny upominek ; ) .  

6 komentarzy:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger