17:45

Ideal Stay - Fluid trwale Kryjący Eveline

Witajcie . Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje fluidu Ideal Stay , który testuje dzięki Eveline .

Opis : 
Nowa innowacyjna formuła podkładu Ideal Stay bogata w zaawansowane składniki aktywne. Doskonale kryje niedoskonałości, zapewnia gładką i perfekcyjnie matową cerę przez 12h - bez efektu maski! Koenzym młodości Q10 dodaje skórze energii i poprawia naturalne funkcje ochronne naskórka. Technologia Long - Lasting Effect 12h zapewnia niezawodną trwałość makijażu przez cały dzień.
Do każdego rodzaju cery.

 
Moja opinia :  
Gdy zobaczyłam ten fluid w paczce ogromnie się ucieszyłam . Jednakże , gdy już testowałam fluid niestety  mnie zawiódł . Na początku przeraził mnie odcień fluidu . Był on zdecydowanie za ciemny dla mojej karnacji ,dlatego nie pokaże wam jak wygląda na twarzy . Stwierdziłam , że jednak go przetestuje . Mogę stwierdzić że ciemnieje na twarzy  . Po nałożeniu go na twarz wyglądałam jak mandarynka . Na innych blogach widziałam , że blogerki również otrzymały takie ciemne odcienie . Co do trwałości to wytrzymuje ok.5-6 godzin . Więc co do trwałości przyczepić się nie mogę . Konsystencja fluidu również jest w porządku . Jest taka w sam raz . Osobiście raczej do niego nie wrócę . Nie zrobił na mnie wielkiego wow , wręcz przeciwnie mnie niestety zawiódł .

Dziękuje firmie Eveline za otrzymany fluid do testów ! ; ) . 
A wy mieliście okazje testować ten fluid ? . Jakie macie o nim zdanie ? ; ) .

Ps. Mam do was pytanie . Mianowicie jak weszłam dziś na Bloggera zauważyłam , że zniknęły mi prawie wszystkie blogi z listy czytelniczej i został tylko jeden . Myślałam , że jak się wyloguje to wszystko wróci do normy , jednak dalej jest tak samo . Mieliście tak kiedyś ? ; ) . Z góry dziękuje za pomoc ! ; )


4 komentarze:

  1. Już widzę, że dla mnie byłby zbyt ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja mam ten problem ;/ mama nadzieję, że szybko się rozwiąże
    co do podkładu to jednak nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego fluidu od Eveline.
    Jeśli chodzi o listę czytelniczą to u mnie to samo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również ucieszył widok fluidu w paczce,Niestety ten produkt nie sprawdził sie na mojej twarzy,

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger