21:04

Olej arganowy Manufaktura Apteczna - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje oleju arganowego, który otrzymałam od Manufaktury Aptecznej. Olejek testowałam 4 tygodnie i dzisiaj przyszła pora, abym przedstawiła wam moją opinię na jego temat.

Opis:
Olejek arganowy otrzymywany z drzewa arganowego naturalnie rosnącego w Maroko charakteryzuje się wysoką zawartością kwasu linolowego i oleinowego, bogaty jest w polifenole, tokoferole (przeciwutleniacze), dodatkowo zawiera sterole, karotenoidy, ksantofile i skwalen.
 
  • Olejek jest przeznaczony szczególnie do pielęgnacji delikatnej i suchej skóry, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych oraz przed jej nadmiernym wysuszeniem. 
  • Olejek arganowy hamuje procesy starzenia, redukuje zmarszczki, nawilża, rewitalizuje i poprawia elastyczność skóry, przez co skóra nabiera wyraźnie młodszego wyglądu. 
  • Polecany kobietom z problemami skórnymi związanymi z menopauzą. 
  • Zalecany przy leczeniu ran, łuszczycy, wyprysków skórnych (skaz po trądziku i ospie), ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych skóry. 
  • Wspomaga pielęgnację cery trądzikowej i ogranicza ilość sebum, zmniejsza tym samym tendencję skóry do przetłuszczania. 
  • Nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość, przywraca naturalny stan kruchym i łamliwym paznokciom. 

Moja opinia:
Olejek znajduje się w szklanej, przyciemnianej butelce, która nie wyślizguje się z ręki. Olejek ma lekko żółtawą barwę. Konsystencja jest lejąca i tłusta, ale dość szybko się wchłania. Niewątpliwym plusem jest to, że do olejku została dołączona pipetka, która pomaga nam wydobyć z buteleczki niewielką ilość produktu. Po systematycznym stosowaniu tego olejku na ciało,twarz i ręcę muszę powiedzieć, że jestem z niego bardzo zadowolona. Jeśli chodzi o twarz zależało mi najbardziej na tym, żeby skazy po trądziku były jak najmniej widoczne i to się udało. Skazy są zdecydowania bledsze i coś czuje, że po kolejnym miesiącu nie będą właściwie widoczne. Ciało jak i ręce wyglądają zdecydowanie zdrowiej, są nawilżone i skóra nie jest przesuszona tak jak to było przed stosowaniem olejku. Olejek jest bardzo wydajny, po miesiącu została mi jeszcze połowa buteleczki więc spokojnie starczy mi na kolejny miesiąc. Podsumowując uważam że jest to olejek godny polecenia. Bardzo dobrze poradził sobie z moją suchą skórą i ze skazami po trądziku. Jestem z niego zadowolona i z pewnością zagości u mnie na dłużej. 

http://manufaktura-apteczna.pl/
Olejek do kupienia tutaj:KLIK


Manufaktura Apteczna/ Facebook

7 komentarzy:

  1. Super, ze się u Ciebie sprawdził!! rewelacyjnie gdyby całkiem znikneły Ci te blizny :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. olejek arganowy o dziwo nie za bardzo spisał się na moich włosach

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się w niego zaopatrzyć, szczególnie na bardzo suche miejsca bo trądziku na szczęście nie mam i nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki olejek zawsze się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie używałam, ale czytałam już o nim kilka razy i były to pozytywne opinie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger