09:48

Algowe serum do kąpieli BingoSpa z zieloną herbatą - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje serum do kąpieli z zieloną herbatą, które miałam okazje przetestować dzięki BingoSpa.

Opis:
Odżywcza i odświeżąjąca kąpiel BingoSpa
Rozkosznie orzeźwiający zapach zielonej herbaty dodaje energii i przywraca siły, wprowadza w pozytywny nastrój, zapewnia cudowną świeżość i uwalnia od stresu. Przywraca wewnętrzną harmonię, równowagę i komfort. Rozszerzone pod wpływem ciepła pory łatwo wchłaniają odżywcze substancje, dostarczając skórze mnóstwa odżywczych substancji i minerałów: witaminy grupy B, witamina C chroniąca przed wolnymi rodnikami, aminokwasy zapewniające skórze właściwe nawilżenie i wiele innych, z których Twoja skóra będzie zadowolona.
 

Moja Opinia:
Uwielbiam płyny do kąpieli, są świetnym umilaczem, dlatego mój wybór padł właśnie na to serum algowe do kąpieli. Serum znajduje się w dość sporej butli z dużym otworem, dzięki któremu możemy wydobyć produkt "na zewnątrz". Konsystencja jest bardzo gęsta, ale dzięki temu serum jest wydajne i dla mnie jest to zdecydowany atut tego produktu. Płyn bardzo fajnie się pieni, wystarczą dwie nakrętki, aby nasza wanna zamieniła się w królestwo piany. Zapach jest taki delikatny, otulający zdecydowanie w moim guście. Skóra po kąpieli z dodatkiem serum jest gładka i zregenerowana. Podsumowując jest to bardzo dobre serum, nie zaskoczyło mnie niczym szczególnym, ale jest z pewnością fajnym umilaczem i dobrze regeneruje skórę.

BingoSpa/Facebook

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam to serum za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm... :-) w takim to bym mogła się rozpłynąć!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawia mnie zapach ;) lubię takie umilacze kąpielowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie ich produkty tylko zapach mógłby być trochę bardziej intensywny i szkoda że rzadko zostaje na skórze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger