15:26

Soki z Doliny Łobzonki - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje soków, które miałam okazję testować dzięki Dolinie Łobzonki


1. Sok jabłkowo-gruszkowy

 2. Sok jabłkowo-malinowy

 3. Sok jabłkowy
 
 4.Sok jabłkowo-truskawkowy

Niestety tego smaku nie udało mi się ująć na zdjęciu ze względu na to, że dzieci bardzo szybko się do tych soków ''dopadły'', a ja nie zdążyłam zrobić zdjęć, ale były pyszne :).


Moja Opinia:
Do testów otrzymałam 16 soczków, po 4 z każdego rodzaju. Od samego początku zachwyciło mnie opakowanie soczków w formie jakby woreczka ze słomką, dzięki czemu możemy zabrać soczki wszędzie tam gdzie chcemy i przy tym nie zajmują wcale dużo miejsca np. w torebce czy w plecaku. Jeśli chodzi o smak soków to muszę przyznać że czuć nutę słodyczy, ale nie jest to przesadzona słodkość, ponieważ smak ten dopełniają owoce. Soki nie zawierają żadnych konserwantów ani cukru, a mimo to są słodkie i bardzo smakują dzieciom. Dodatkowo dostarczają dzieciom dzienną dawkę witamin. U mnie soczki rozeszły się w mgnieniu oka, przez co na zdjęciach brakuje jednego smaku :). Zdecydowanie wyróżniają się na tle tego typu soków dla dzieci, ponieważ te co znajdziemy w sklepie przeważnie zawierają cukier i substancje konserwujące. Niestety, nie wiem gdzie są dostępne te soczki, szukałam je u siebie w sklepach ale bezskutecznie, a szkoda bo dzieciom bardzo posmakowały :).

Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: KLIK KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger