13:25

Chi of love - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję, tym razem jest to coś czego nie było jeszcze na blogu, a mianowicie mówię tu o kolagenie, oraz napoju z dodatkiem ziół. Co o nich sądzę? Czy faktycznie zadziałały?. O tym i nie tylko w poniższej recenzji.
1. Chi Collagen Elixir - kolagen do picia
Od Producenta:
CHI COLLAGEN to innowacyjny ELIKSIR skomponowany aby dawać przyjemność zmysłom, energię duszy i młodość ciału.Najważniejszym składnikiem napoju CHI COLLAGEN jest kolagen rybi. Każda butelka zawiera go aż 3 gramy!.CHI COLAGEN wzbogaciliśmy  kompleksem witaminowo-mineralnym dobranym w taki sposób, aby wspierać syntezę kolagenu w organizmie.
Istotnym składnikiem napoju kolagenowego CHI jest sok z aloesu odmiany Barbadensis Miller. Roślina ta jest fenomenem w świecie przyrody ze względu na niezwykłe bogactwo substancji biologicznie aktywnych, witamin, minerałów, przeciwutleniaczy.
Moja Opinia:
Muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie miałam okazji spróbować kolagenu do picia. Była to moja pierwsza styczność z tego typu produktem, dlatego byłam bardzo ciekawa efektów. Kolagen zamknięty jest w szklanej, poręcznej butelce o pojemności 280ml. Ma on żółtawą barwę. Jeśli chodzi o smak to jest on specyficzny, ale ja zawsze powtarzam, że jeśli coś działa to nie musi smakować, chociaż wiadomo lepiej by było gdyby smak był dobry. Nie uważam tego w żadnym wypadku jako minus, ze względu na to, że głównym składnikiem Chi Collagen jest rybi kolagen, dlatego wiadomo, że nie będzie to smak wybitny, ale wcale tego nie wymagam. Przechodząc do najważniejszego czyli do działania, to ja miałam okazję przetestować kurację na mniej więcej 14 dni, więc nie jest to zbyt długo. Czy zauważyłam jakieś efekty? Tak, na pewno poprawiła się w niewielkim stopniu kondycja włosów, a na tym najbardziej mi zależało, ponieważ z natury mam bardzo suche włosy. Myślę, że lepsze efekty, uzyskałabym po dłuższej kuracji, ale mimo wszystko i tak jestem zadowolona z dotychczasowych efektów.

2. Chi Relax - Napój z dodatkiem polskich ziół
Od Producenta:
CHI RELAX jest naszą odpowiedzią na szybkie tempo współczesnego życia.  
To napój dla nowoczesnych, intensywnie żyjących ludzi. Idealny dla tych, którzy poszukują naturalnego odprężenia.Składniki napoju wykazują działanie wspomagające optymalny relaks organizmu, utrzymanie dobrego nastroju przy zachowaniu sprawnych funkcji umysłowych. CHI RELAX to wybór ludzi świadomych, dbających o zdrowie. Zamiast relaksować się niezdrowymi używkami wybierz CHI RELAX: odpręż się naturalnie.

Moja Opinia: 
Ten napój zdecydowanie różni się od swojego poprzednika, ze względu na to, że nie posiada w składzie kolagenu, ale za to: Melisę, Rumianek, Lawendę, Konopie, Chmiel. Barwa napoju jest ciemno żółtawa. Jeśli chodzi o smak, to trochę bardziej mi zasmakował niż poprzedni. Są w nim wyczuwalne zioła, ale nie jest to smak, który podpasuje każdemu. Napój ma za zadnie, zrelaksować, odprężyć organizm. Świetnie sprawdza się po ciężkim dniu, gdy potrzebujemy spokoju i wyciszenia. Dodatkowo  posiada cynk i selen, które poprawiają kondycję włosów i skóry, dzięki czemu uzupełnia się z pitnym kolagenem.


Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: KLIK

22 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam że istnieją takie "drinki".

    OdpowiedzUsuń
  2. relaksujący bym chętnie wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam że są takie napoje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sięgam po takie specyfiki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nigdy tego nie próbowałam. Nie jestem pewna czy smak by mi odpowiadał. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do takich drinków podchodzę z dystansem...ale kto wie, może i ja się skuszę?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdzie go jeszcze nie spotkałam ale teraz to już muszę go kupić z samej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakos nie przepadam za takimi cdami do picia;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz się z tym spotykam. Czy byłabyś chętna przyłączyć się do akcji "Help the Book", tak jak pisałam w poście? Koniecznie daj mi znać :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za opinię o naszym Chi Elixir. W napoju kolagenowym smak rzeczywiście nie jest oczywisty. Połączyliśmy sok z jabłkowy z sokiem z aloesu. Nie dodaliśmy cukru ani żadnych substancji słodzących, aby było zdrowo. Wielu naszym Klientom takie połączenie bardzo smakuje. Życzymy przyjemności z testowania naszego Chi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że istnieją takie cuda! Chętnie wypróbowałabym ten kolagen, z racji tego, że też mam suche włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze powiedziawszy nic o tym nie słyszałam, ale wydają się interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również nie wiedziałam że są takie napoje ,jednak mimo Twojej recenzji raczej się nie skusze ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam okazję spróbować, ale to nie moja bajka smakowa niestety.

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko pierwszy raz takie coś widzę! Choć sama takich produktów nie używam, bo nie wierzę w takie specyfiki hah :D Ale prezentuje się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja za takimi suplementami nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. mi takie cuda za bardzo nie odpowiadają...

    OdpowiedzUsuń
  18. O proszę nawet nie wiedziałam, że kolagen można pić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego napoju :) Pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger