20:39

Boombox PRO BT MT 3159 - Media-Tech

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję Boomboxa czyli kompaktowego głośnika Bluetooth, który testuje już od pewnego czasu. Głośnik ten jest nowością, który znajdziecie bezpośrednio na stronie Media-Tech. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii na temat tego głośnika to zapraszam do dalszego czytania.

Od Producenta:
Media-Tech prezentuje kompaktowy głośnik Bluetooth BOOMBOX PRO BT MT3159 z wbudowanym głośnikiem basowym oraz dwoma głośnikami średniotonowymi.
Aktywny interfejs Bluetooth umożliwia słuchanie muzyki przesłanej bezprzewodowo z urządzenia obsługującego technologię Bluetooth (np. telefon, smartfon, tablet) 
i swobodne przemieszczanie się bez ograniczenia spowodowanego zbędnymi kablami.
BOOMBOX BT PRO odczytuje pliki muzyczne z kart pamięci microSD oraz z innych nośników danych (np. pendrive).
Dzięki wbudowanemu akumulatorowi BOOMBOX PRO BT jest przenośnym systemem głośników idealnym zarówno do użytku domowego lub biurowego, 
jak i do użytku na zewnątrz podczas wszelkiego rodzaju aktywności np. wakacyjnego wyjazdu czy imprezy plenerowej.
Przy pełnym naładowaniu, urządzenie działa nawet do 4 godzin!
Moja Opinia:
O zakupie takiego głośnika myślałam bardzo długo. Po znalezieniu go na stronie Media-Tech zamówiłam go bez wahania i z niecierpliwością oczekiwałam, aż do mnie dotrze. Głośnik od pierwszego wejrzenia robi dobre wrażenie. Na pierwszy rzut oka widać, że jest bardzo dobrze wykonany, a fakt, że jest czarny dodaje nutki elegancji. Największym jego atutem jest to, że jest kompaktowy. Łączymy się z nim za pomocą bluetooth np. z telefonu i możemy słuchać muzyki w dowolnym miejscu nie martwiąc się zbędnymi kablami. Jest również opcja, że nie musimy mieć nawet smartfona, ponieważ głośnik ma wbudowane radio. Bardzo spodobało mi się to, że podczas słuchania muzyki świecą się kolorowe światełka. Zmieniają się one co chwila i bardzo fajnie to wygląda. Dodatkowym atutem jest oczywiście karaoke. Do zestawu mamy dołączony mikrofon, dzięki któremu możemy takie karaoke sobie zorganizować. Jest to bardzo fajna opcja na imprezy, ale również dla osób, które lubią sobie pośpiewać. Na koniec dodam, że głośność i wiele różnych innych opcji można ustawiać wedle własnego uznania, nie tylko za pomocą przycisków znajdujących się na górze głośnika, ale również za pomocą dołączonego do zestawu pilota. POLECAM!


Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: WWW FB 

15 komentarzy:

  1. Fajnie, że nie są potrzebne żadne kable.

    OdpowiedzUsuń
  2. Głośnik super się prezentuje :D
    Na pewno będzie bardzo przydatny ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie nie ale moja siostra byłaby zadowolona :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam coś podobnego ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze, że mamy teraz takie czasy, że nie potrzeba żadnego kabla aby odtworzyć muzykę :D No i te zmieniające się światełka. Sztos!

    OdpowiedzUsuń
  6. mój narzeczony taki sprzęcior chce;D

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja, ale on jest świetny! I ten mikrofon, dla mnie bomba! Chcę go!

    OdpowiedzUsuń
  8. what an amazing post dear :) happy weekend!
    Kisses, Buba

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm zastanawiam się czy taki bajer byłby mi w ogóle do czegokolwiek potrzebny ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna opcja ,taki głośnik to super sprawa 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy głośnik. Fajny pomysł z tym mikrofonem do karaoke. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie nie moje klimaty, wolę mniejsze urządzenia tego typu. Jednak, nie da się ukryć, że wygląda zacnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygląda, fajnie, że można go ze sobą wszędzie zabrać i wielki plus, że można się łączyć przez bluetooth :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger