18:52

Box na urodziny od K-art-KA by BONIA

Witajcie. Chyba każdy z nas chociaż raz miał problem z wyborem efektownej kartki urodzinowej. Mnie ten problem dopada kilka razy w roku. Może się wydawać, że kartka urodzinowa to nic takiego, ale ja nie wyobrażam sobie bez niej prezentu. Całe szczęście, że moje frustracje rozwiązała K-art-Ka by BONIA. Na tej stronie znajdziecie kartki w formie boxów i nie tylko. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii to zapraszam do dalszego czytania.
Brak dostępnego opisu zdjęcia.
Autor zdjęć: K-art-KA by BONIA
Informacje na temat strony:
Kartki handmade :) niepowtarzalne ! Na każdą okazję :
�Jubileusze
�Imieniny
� Dni wyjątkowe
� I inne
ZAPRASZAM !

Brak dostępnego opisu zdjęcia.
 Autor zdjęć: K-art-KA by BONIA
Moja Opinia:
Nie byłabym sobą, gdybym na wstępie nie wspomniała kilku słów na temat cudownej właścicielki strony. Kontakt z Panią właścicielką na najwyższym poziomie, zawsze pomocna, doradzi jak się ma wątpliwości. Jak już mogliście przeczytać wcześniej kartki są robione ręcznie co dodaje im oryginalności, ponieważ w sklepie takich na pewno nie znajdziemy. Mnie od początku urzekły kartki w formie boxów i na taki box się zdecydowałam. Jako iż moja babcia jakiś czas temu obchodziła okrągłe 70 urodziny, stwierdziłam, że box będzie strzałem w dziesiątkę jako dodatek do prezentu. Po otrzymaniu boxa stwierdzam, że jest starannie wykonany, widać włożoną pasję i serce w tworzeniu każdej kartki. Jak możecie zauważyć na zdjęciach kartka po rozłożeniu jest całkiem spora, ale po złożeniu ma wymiary niewielkiego pudełka. Jestem bardzo zadowolona z tego boxa, każdy detal jest  dopięty na ostatni guzik. Nie żałuję absolutnie, że zdałam się w pełni na inwencję twórczą właścicielki bo całość wygląda naprawdę cudownie. Koszt takiego boxa waha się od 40 do 50 zł.Czy to dużo? Uważam, że nie bo taki box to świetna pamiątka z urodzin i z pewnością nie zostanie porzucony gdzieś w kąt jak sklepowa kartka.

Jeśli jesteście zainteresowani boxem lub kartką na różne okazje to zapraszam tutaj: FB

11 komentarzy:

  1. Warto zajrzex3,świetny pomysł ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Niesamowite pudełko! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sa te kartki. Te w fortunie boxu bardzo ciekawe. Pierwszy raz takir widzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja..niesamowicie urocza sprawa takie pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda ma swój urok, super pomysł do prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny pomysł! Zdecydowanie lepszy niż zwykła kartka. Już po zdjęciach widać kunszt wykonania. Jestem pewna, że Babcia była zadowolona:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o proszę, to super, że właścicielka taka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny box. Ludzie są bardzo pomysłowi, fajnie wiedzieć że jest coś takiego.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger