21:06

Recenzja wygładzającego kremu

Kolejnym produktem otrzymanym od CREDO PR , jest wygładzający krem do stylizacji włosów .

Od producenta :
Wygładzający krem do stylizacji wygładza włosy podczas układania oraz nadaje im blask. Dzięki nawilżającym i zmiękczającym właściwościom ekstraktu z nasion lnu działa odżywczo, chroniąc włosy podczas rozczesywania i suszenia. Należy rozprowadzić równomiernie krem na umytych wilgotnych włosach i pozostawić na około 5 - 8 minut. Następnie spłukać ciepłą wodą i wystylizować. 

Moja opinia :
Już prawie całe opakowanie zużyłam w ciągu miesiąca w sumie nie całego . Opowiem wam co zauważyłam w ciągu moich testów  . Po pierwszym stosowaniu zauważyłam że moje włosy nie są takie suche jak wcześniej . Zrobiły się miękkie , odżywione . Byłam już na samym początku zadowolona z efektów . No ale to nie wszystko , krem dobrze chroni włosy przed działaniem suszarki jak i prostownicy . Włosy po prostowaniu i suszeniu w ogóle nie wyglądają na suchę wręcz przeciwnie . Krem spełnił moje oczekiwania , jednak muszę przyznać że jest strasznie malo wydajny . Ja mam krótkie włosy no takie do szyi nie za długie takie średnie i starczyło mi na jakieś 3 tygodnie więc osoba z większą ilością włosów będzie musiała więcej nakładać , więc oznacza to że starcza na krócej niż 3 tygodnie . Dziękuje firmie Credo Pr za możliwość testowania tego produktu . Podkreślam że to że dostałam go za darmo do testów nie wpłynęło na moją ocenę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger