19:57

Odżywczy krem do stóp od SheFoot ;).

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje odżywczego kremu do paznokci i suchej skóry stóp od SheFoot. Jak się sprawdził?. Tego dowiecie się poniżej ;).


Opis:
Krem opracowany by odżywiać i uelastyczniać przesuszoną skórę i zapobiegać mikropęknięciom, które pojawiają się stopach w sposób naturalny każdego dnia. Formuła została wzbogacona płynną keratyną i elastyną, które wzmacniają płytkę paznokcia.  Olej arganowy i witamina E nawilżają, ujędrniają i regenerują podrażniony naskórek, a masło shea tworzy na powierzchni skóry ochronny film, który zatrzymuje wodę, pozostawiając skórę gładką, odżywioną i aksamitną w dotyku.


Moja opinia:
Zacznijmy może od opakowania . Krem zamknięty jest w kartonowym , niewielkim opakowaniu. Po jego otwarciu naszym oczom ukaże się tubka o pojemności 75ml. Tubka nie wyślizguje się z ręki i dobrze leży w dłoni podczas aplikacji kremu. Konsystencja kremu jest tłusta i wystarczy niewielka ilość ,aby wysmarować stopy i paznokcie(mimo swojej treściwej konsystencji krem bardzo szybko się wchłania). Dzięki swojej tłustej konsystencji krem jest naprawdę bardzo wydajny i wystarczy na długi czas. Krem naprawdę rewelacyjnie nawilżył moje stopy, dzięki czemu skóra moich stóp jest miękka i wygładzona. Jeśli chodzi o zapach kosmetyku jest on specyficzny, ale nie jest duszący.Podsumowując: uważam , że za 20 zł możemy mieć rewelacyjny krem , który nawilży nasze stopy. Przyznam, że z powodu braku czasu zapuściłam swoje stopy i mimo to krem bardzo fajnie sobie z nimi poradził . Zgrubienia na piętach zostały wygładzone. Mimo częstego używania kremu mam go jeszcze naprawdę bardzo dużo. Jak na razie jest to mój ulubiony krem do stóp ;).


Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj : KLIK.

4 komentarze:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger