20:28

SAMSMAK - Recenzja

Witajcie po mojej dość długiej nieobecność. Jestem ostatnio bardzo zabiegana, ale w weekend napiszę kilka notek i będę dodawać w tygodniu tak , żeby nie było zastoju na blogu i żebyście na bieżąco mogli czytać o produktach ,które mam okazje testować. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje zupek "na szybko" , które mam przyjemność testować dzięki SAMSMAK .
Pomidorowa

Z czego bierze się ten intensywny i bogaty smak? Pomidor. Co świetnie łączy się z bazylią i oliwą z oliwek? Pomidor. Jaka dziś zupa? Pomidorowa.
Zupa dostępna też w kubku! W środku znajdziesz widelec, niezbędny wszędzie tam, gdzie złapie Cię głód.
 Rosół łagodny

Bez głodnych kawałków o sekretach babuni!
Pyszny i esencjonalny rosół z kurczaka z dodatkiem lubczyku i bogatą kompozycją warzyw.
Zupa dostępna też w kubku! W środku znajdziesz widelec, niezbędny wszędzie tam, gdzie złapie Cię głód.
 Rosół extra ostry
 
Ostre jedzenie jest gorące!
Rosół przyprawiony chili, pieprzem oraz czosnkiem, idealny dla każdego, kto poszukuje mocnych wrażeń smakowych.
'A La flaki 

Nudne jak flaki z olejem? Absolutnie nie!
Poznaj wyśmienity smak flaków z aromatycznymi przyprawami: majerankiem i czarnym pieprzem.
Ziemniaczana z boczkiem
 
Bez głodnych kawałków o wędzeniu w dymie!
Konkretna i sycąca zupa ziemniaczana w stylu purée z aromatycznym boczkiem.
Curry serowa
 
Szukasz nowych wrażeń? ZaSERwuj sobie nasz specjał!
Odkryj oryginalne połączenie smaków- orientalne curry w zaskakującej kombinacji z serem.

Moja opinia:
Na samym początku muszę powiedzieć, że byłam zaskoczona ogromną paczką jaką dostałam. Jak widzicie trochę tego jest i żeby nie było sama wszystkiego nie dałam rady zjeść ;). Przyznam, że takie zupki jem naprawdę bardzo bardzo rzadko, wole zupy domowej roboty, ale jeśli jemy w biegu i nie mamy czasu zrobić sobie czegoś do jedzenia to uważam, że raz na jakiś czas można sobie na taką zupkę pozwolić. Myślę, że ogromnym plusem jest to , że niektóre rodzaje zupek możemy znaleźć w dwóch wersjach czyli w normalnym opakowaniu , które występuje przy tego typu produktach , ale i w  kubeczku , który możemy ze sobą wziąć np.do pracy. Zupki są dobrze doprawione . Osoby, które wolą ostrzejsze zupy znajdą w asortymencie rosół extra ostry, natomiast osoby ,które wolą łagodniejsze warianty mają do dyspozycji resztę asortymentu. Podsumowując: zupki bardzo mi zasmakowały i od czasu do czasu będę po nie sięgać ;).

Dziękuje SAMSMAK za otrzymane zupki do testów !;).

7 komentarzy:

  1. Też mi posmakowały ich produkty - chyba najbardziej pomidorówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To produkty w sam raz dla mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię takich rzeczy, nie jadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czasami lubię zjęśc cos na szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie jadam takich specjałów ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również bardzo zasmakowały te zupki. Lubię ostrzejsze więc wiadomo że najbardziej smakował mi rosół ekstra ostry :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger