18:48

Epilette - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje dosyć nietypowego depilatora Epilette nie jest to taki depilator o jakim myślicie ale zadanie ma takie jak w przypadku normalnego depilatora- usunąć włoski. Depilator, mam okazję testować dzięki współpracy z AFP Bio.

Opis:
Depilator EPILETTE - to produkt przeznaczony dla każdego bez względu na wiek i płeć,nawet dla osób bardzo wrażliwych z popękanymi naczynkami lub żylakami.Nadaje się do wszystkich partii ciała.

Działanie:

Zabieg ten składa się z trzech etapów masaż,piling i w konsekwencji depilator.Generalną zaletą jest fakt nie wyrywania cebulki lecz tylko ucierania u nasady włosów.Wyklucza to możliwość wprowadzenia bakterii a tym samym tak częste problemy zakażenia mieszka włosowego.Złuszczenie martwego naskórka daje nam otwartą drogę odrostu włosa,który nie zawija się i nie wrasta.Systematyczne stosowanie EPILETTE powoduje osłabienie odrostu włosa.Włosy odrastają słabsze.
Dodatkowa zaletą depilatora EPILETTE jest możliwość utrzymania stale gładkiego ciała,ponieważ urządzenie to nie zmusza nas do zapuszczania odrostów a w ręcz przeciwnie: zanim oko zobaczy ręka wyczuje mini odrosty i w tym momencie możemy na nie działać depilatorem EPILETTE.Fakt stale gładkich partii depilowanego ciała (np. nóg) poprawi nam nastrój i jednocześnie przedłuży wydajność depilatora.

Zastosowanie:
W specjalny uchwyt wkłada się rękę. Zewnętrzna strona to wymienna dyskietka wielokrotnego użytku ścierająca,nasycona substancjami antybakteryjnymi oraz ekstraktami zmiękczającymi skórę.
Tą częścią okrężnymi ruchami pod ciężarem własnej ręki (tak jakbyśmy rozcierali ból po uderzeniu)należy masować ciało i w ten sposób ścierać zbędne owłosienie. Ruchy powinny odbywać się w jednym obranym dowolnie kierunku.Bardzo ważne żeby go nie zmieniać .

DEPILACJĘ ZACZYNAMY ZAWSZE NA SUCHEJ SKÓRZE PRZED KĄPIELĄ ,MYCIEM LUB BALSAMEM.
 
Moja Opinia:
Muszę przyznać,że na początku dość sceptycznie podchodziłam do tego wynalazku i ciesze się że zaskoczył mnie pozytywnie. Epilette to depilator który różni się od tych które możemy spotkać w sklepach AGD. Nie posiada on żadnych baterii czy akumulatora, jest łatwy w obsłudzę. Wystarczy okrężnymi ruchami masować miejsce które chcemy wydepilować, pojawi się wtedy biały pyłek który podczas ścierania usuwa włoski. Niewątpliwym plusem tego depilatora jest to, że po usunięciu włosków, skóra jest bardzo gładka w dotyku. Na samym początku miałam problemy z tym, żeby wykonywać prawidłowo okrężne ruchy musiałam się trochę wysilić żeby pozbyć się włosków, ale teraz już nie mam z tym problemu. Deplicja nóg trwa bardzo krótko ok. 10-15 min nie wiem jak jest z innymi partiami ciała, ja skupiłam się na nogach. Epilette wygodnie leży w dłoni, nie wyślizguje się i jest elastyczny więc można go zginać i nic się z nim nie dzieje. W zestawie znajdziemy 5 wymiennych plakietek + 1 która jest już naklejona więc w sumie mamy 6 plakietek. To na ile starczą nakładki zależy od ilości włosków i od tego jak szybko rosną. Jestem bardzo zadowolona z tego depilatora, w ekspresowym tempie pozbywam się włosków i mam pewność że się przy tym nie zatnę. Z czystym sumieniem polecam :).

 
Zapraszam wszystkich na stronę internetową AFP Bio jak również ich fanpage'a na Facebooku : KLIK i KLIK .

20 komentarzy:

  1. Nie słyszałam jeszcze o takim wynalazku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo, z chęcią bym się z nim bliżej zaprzyjaźniła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę i naprawdę jest skuteczne? Nie zostawia żadnych włosków? I jak długo utrzymuje się taki efekt na nogach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, naprawdę skuteczne :). Tak jak wspomniałam w recenzji na początku trochę musiałam się napracować,żeby się pozbyć włosków ale teraz idzie mi to bardzo sprawnie. Czy nie zostawia włosków to już zależy od użytkownika jak ,,pokieruje'' tym gadżetem. Chodzi o to żeby nie ominąć żadnego miejsca i dokładnie masować wtedy pozbywamy się wszystkich włosków. Gdyby jakieś zostały z powodu niedopatrzenia zawsze można zaczać masaż w miejscach gdzie włoski zostały,lecz potem jak już się ma wprawę to wtedy włoski już nie zostają. Co do długości efektów to wszystko zależy od Twoich włosów, każdy ma inne geny i każdemu rosną szybciej albo wolniej. Mam nadzieje, że moja odpowiedz chociaż trochę Ci pomogła jakbyś miała jeszcze jakieś pytanie to z chęcią Ci na nie odpowiem. Z tego co wiem jest jeszcze filmik na temat tego cuda i blogerka też sobie to chwaliła :).

      Usuń
    2. czyli co 3 dni trzeba znowu się męczyć z depilacją, szybciej byłoby już maszynką;)) ciekawy gadżet, po raz pierwszy o nim czytam:)

      Usuń
    3. Wyjaśniłaś wszystko bardzo dobrze :) Dziękuje :)

      Usuń
  4. O kurcze... pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale extra ! Koniecznie musze wypróbować :)
    wspólna obs ? zacznij i daj znac http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ciekawy gadżet, pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie,
    Wszystko to prawda. Produkt robi furorę na świecie od 18 lat. Od 10 lat jesteśmy z nim we współpracy z kosmetyczkami, które obok tradycyjnych depilacji profesjonalistki wspomagają się Epilette ( szczególnie tam gdzie nie można działać inwazyjnie - żylaki, naczynka). Jeśli chodzi o pytanie i porównanie , które zadała Pani z Zakręconego Świata Marty to pragnę tylko zwrócić uwagę, że golenie wzmacnia włosy i zdecydowanie przyśpiesza ich odrost. W przypadku Epilette mechanicznie ukręcamy włos u nasady, ale ruch okrężny na który producent kładzie nacisk, powoduje osłabienie cebulki a tym samym opóźnia odrost włosa. Dodatkowym atrybutem doskonałości Epilette jest fakt, że masując mini odrosty ( nie widoczne jeszcze dla oka) utrzymujemy gładkie ciało bez przerwy.Nie musimy tradycyjnie zapuszczać odrostów ponieważ nie wyrywamy ich lecz masując usuwamy. Polecam warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też pierwsze widzę, bardzo mnie zaciekawiłaś taką metodą depilacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę takie cudo :o

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest on teraz w Hebe na promocji i zastanawiam sie czy go kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę! Sama chciałabym przetestować taki bajer :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj nabyłam to cudo w HEBE, jeszcze nie wqyprobowalam, ale Pani zachwalała i skusilam się kupić. Cena ok 30 zl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że przypadnie Pani do gustu ja już kupilam dodatkowe wymienne dyskietki :)

      Usuń
    2. Mam. Uwielbiam. Moje nogi nigdy nie były gładsze! Czy można kupić same wymienne dyskietki? Nigdzie takich nie spotkałam...Chyba, że chodzi Pani o cały zestaw, czyli dodatkowe dyskietki plus dyskietka depilacyjna (jak to się fachowo nazywa). Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Widziałam w Rossmannie i zastanawiałam się nad zakupem właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziś kupiłam to cudeńko na targach esthetic show. Jestem wniebowzięta. Co prawda oparzyłam sobie rękę (najprawdopodobniej miałam za długie włosy i za długo tarłam w jednym miejscu), ale całkiem skutecznie udało mi się wygładzić bikini (nauczona przykrym doświadczeniem na ręku, najpierw potraktowałam golarką), pod pachami coś mi ciężko złapać kształt (ale myślę, że z czasem to opracuję), ale nogi ... drogie Panie! Nogi BAJECZKA! Głaciutkie, spilingowane, mięciutkie... cudo!!! Jak mam być szczera, wybaczam pachy. W końcu producent twierdzi, że to depilator do nóg. Inne części ciała były moją nadinterpretacją, chociaż jestem pewna, że to dopracuję. A największą zaletą jest brak odrostów, które frustrują zarówno przy wosku jak i depilatorze. Jednym słowem - czuję, że się zaprzyjaźnimy! ❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger