11:08

Plakat ścienny decorwall

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję, tym razem nie kosmetyczną. Chciałabym wam przedstawić firmę decorwall, która w swoim asortymencie posiada plakaty ścienne jak i tapety.
O firmie:
Dekoracja zawsze była moją pasją, w swoim domu chciałam stworzyć niepowtarzalne wnętrza, które będą oddawały charakter domowników. I tak narodził się pomysł „decorwall”. Dekoruj swoją ścianę tym co dla Ciebie ważne, ciekawe, kochane. Spraw by wnętrze wyrażało Twoją pasję. Utrwal na ścianie najpiękniejsze wspomnienia. Dekoruj swoim pomysłem, a ja w tym Tobie pomogę.
Moja opinia:
Plakat, który otrzymałam po prostu mnie oczarował. Barwy jak i czcionka są idealnie dopasowane, widać że wykonane są z ogromną starannością i to jest zdecydowanie coś co się ceni. W sklepie decorwall znajdziemy szeroki asortyment różnych plakatów i tapet więc z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Mój plakat znajduje się w solidnie wykonanej metalowej ramce, dzięki której można powiesić obraz bez żadnych problemów. Nawiązując do napisu pomyślałam, że najlepiej będzie jeśli powieszę plakat w przedpokoju i tak też zrobiłam. Plakat prezentuje się naprawdę znakomicie i niby nie jest to jakiś duży dodatek ale naprawdę zmienia pomieszczenie. Plakat niewątpliwie rzuca się w oczy, jeśli mam gości od razu na niego spoglądają :). Uważam, że plakat jest rewelacyjny i przyjemny dla oka. Polecam każdemu z czystym sumieniem ;).

Wszystkich zainteresowanych asortymentem decorwall zapraszam tutaj : KLIK i KLIK

9 komentarzy:

  1. W moim przedpokoju pewnie wyglądałby fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Świetne :) ja właśnie próbuję zaaranżować ścianę... planuję dużo ramek :)

    Zapraszam do siebie: http://justest-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to się na dekoracji nie znam, więc taki asortyment z doradztwem, to by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny pozytywny napis :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger