16:46

Olej Lniany Tłoczony Na Zimno - Natur Planet

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję oleju lnianego, który stosowałam od około miesiąca dzięki Natur Planet.

O produkcie:
Olej lniany nierafinowany, tłoczony na zimno to cenne źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych należących do niezbędnych kwasów tłuszczowych.

Moja Opinia:
Muszę przyznać, że olej lniany miałam okazję stosować po raz pierwszy w życiu. Na początku nie wiedziałam czego mogę się po nim spodziewać, ale po zgłębieniu mojej wiedzy i systematycznym stosowaniu go mogę wreszcie podzielić się własną opinią na jego temat. Olej znajduje się w szklanej, zakręcanej butelce o pojemności 250 ml. Ma on bardzo intensywny żółty kolor i specyficzny delikatny zapach, który jest tak naprawdę ledwo wyczuwalny. Zalecana dzienna dawka spożycia dla osoby dorosłej to od 2 do 3 łyżek i ja stosowałam się do tego zalecenia. Na temat smaku ciężko cokolwiek powiedzieć, bo jak się domyślacie nie jest on dobry, ale jak wiadomo to nie ma smakować tylko działać. Czego możemy od niego oczekiwać?. Olej lniany powoduje spadek cholesterolu, wspomaga trawienie, zwalcza zaparcia, pomaga w walce z wypryskami. To tylko niektóre z jego właściwości, gdybym miała wymienić je wszystkie podejrzewam, że ten post pisałabym kilka godzin więc w internecie znajdziecie więcej informacji na jego temat. Jak już wam wspominałam kilka razy od lat walczę z moją trądzikową cerą. Po systematycznym stosowaniu tego oleju, zauważyłam delikatną poprawię, ponieważ wyprysków jest mniej niż zwykle. Myślę, że lepsze efekty będą po dłuższym okresie czasu, chociaż ja już po pierwszym miesiącu jestem zadowolona z jego działania. Stosowałam go również jako dodatek do sałatek i świetnie się sprawdził. Podsumowując ja jestem oczarowana właściwościami oleju lnianego. Uważam, że jest to zdecydowanie zdrowsza alternatywa dla suplementów z apteki.

Wszystkich zainteresowany zapraszam tutaj KLIK

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne porady , fajne uwagi. Będę zaglądać.
    zapraszam dla relaksu do mojej strony
    http://krystynaczarnecka.pl/
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam jeszcze tego oleju inaczej niż na włosy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego oleju jeszcze nie testowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko używam takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tego oleju, ale bardzo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Testowałam ten olej i bardzo dobrze mi sie sprawdzil :)
    obserwuje i zapraszam do mnie
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje, taki olej jest o wiele lepszy niż suplementacja...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie testowałam tego oleju :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger