11:54

Woda Perfumowana Vabun Classic Pako Lorente

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję wody perfumowanej od Vabun. Zapraszam do przeczytania nie tylko kobiety, ale przede wszystkim mężczyzn.

Od Producenta:
Vabun Classic o wyrazistej kompozycji zapachowej, mocny, wyrafinowany, elegancki. Idealnie trafia w gusty mężczyzn. Klasyczna nuta została przełamana słodyczą owoców i gorczycą grejpfruta, dodający lekkości, świeżości.
Ciekawy design butelki przypadnie do gustu osobom ceniącym sobie oryginalność i nowoczesne rozwiązania. Elegancki, zawsze modny.
Cena: 90zł
Opinia: 
Woda perfumowana znajduje się w bardzo eleganckiej, czarnej, matowej butelce ze złotą zatyczką z inicjałami Radosława Majdana. Jej design sprawia, że będzie ona niewątpliwie świetnym prezentem nie tylko na nadchodzące święta, ale tak naprawdę na każdą okazję. Produkt jest rozpylany za pomocą złotego aplikatora, który tworzy delikatną mgiełkę. Jeśli chodzi o zapach to przypadł on do gustu nie tylko mojemu chłopakowi, ale również mi. Jest on dość intensywny i wyrazisty, ale jest to tak zrównoważone że w żadnym stopniu nie jest to duszący zapach. Utrzymuje się bez żadnych problemów przez kilka godzin. Podsumowując uważam, że woda perfumowana Vabun jest warta tych 90 zł bo jest to produkt z wyższej półki, który nie powala na kolana wysoką ceną, a jedynie wysoką jakością. Jest świetną propozycją na prezent dla mężczyzny, niezależnie od okazji.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: KLIK

22 komentarze:

  1. może mojemu bratu by się spodobał?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja znam od niedawna i uważam że mają fajne produkty dla mężczyzn :)

      Usuń
  3. Ciekawa ta woda, no i jej cena jest fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena naprawdę świetna jak za taką jakość :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne opakowanie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji poznać, ale pewnie nadrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią się za nim rozejrzę. Być może mojemu mężowi przypadnie do gustu.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://farbowane-podroze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to wody perfumowane Vabun są dostępne w Hebe i w sklepach Pako Lorente :)

      Usuń
  7. dałam Narzeczonemu:) ale on średnio jej używa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak też ich dzień w dzień nie używa, ale jak gdzieś wychodzimy to idealnie się sprawdzają :)

      Usuń
  8. Muszę go koniecznie powąchać, jak będę miała okazję. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda niezwykle elegancko:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda rewelacyjnie, pewnie też tak pachnie.
    Serdeczne pozdroweinia znad sztalug malarskich przesyła Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi ślicznie pachnieć :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger