11:39

Cukier kokosowy Natur Planet

Witajcie. Święta bardzo szybko przeleciały nawet nie wiem kiedy. Nowy rok się zaczął, a jak nowy rok to nowe możliwości. Korzystając z okazji chciałabym wam życzyć w nowym roku przede wszystkim zdrowia i trwania w postanowieniach noworocznych, chociaż wiadomo że z ich realizowaniem różnie bywa. Po krótkiej świąteczno - noworocznej przerwie przygotowałam dla was recenzję cukru kokosowego, który otrzymałam do testów już jakiś czas temu od Natur Planet.
Od producenta:
stosowany jest w kuchni jako zamiennik białego cukru. Idealnie nadaje się do słodzenia napoi, wypieków, wyrobów cukierniczych oraz deserów. Posiada niski indeks glikemiczny (IG:35)
Moja opinia:
Z cukrem kokosowym miałam do czynienia po raz pierwszy, ponieważ w moim domu używa się białego cukru, lub trzcinowego. Po otwarciu opakowania czuć było delikatny zapach, który ciężko mi do czegoś porównać, ale nie był on nieprzyjemny. Cukier na pierwszy rzut oka kojarzy mi się z drobno zmieloną kawą. Największym atutem tego cukru jest fakt, że ma niski indeks glikemiczny więc osoby, które są cukrzykami, ale i nie tylko mogą stosować ten cukier. Jeśli chodzi o smak to uważam, że w tej kwestii  należy podejść do tego indywidualnie. Ja używałam tego cukru do słodzenia herbaty i muszę przyznać, że nie zbyt przypadł mi do gustu. Chodzi o to, że ja nie przepadam za produktami, które mają specyficzny posmak i tutaj właśnie to nastąpiło. Tak naprawdę ciężko mi ocenić ten produkt są gusta i guściki i mi smakowo nie odpowiada, ale nie znaczy że komuś innemu nie posmakuje. Podsumowując świetnie, że produkt ma niski indeks glikemiczny, ale smak zdecydowanie nie w moim guście.
Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj KLIK

18 komentarzy:

  1. lubię cukier kokosowy, dawno nie kupowałam, muszę uzupełnić brak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten specyficzny smak. Kiedyś może spróbuję tego cukru. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do spróbowania, mi nie smakował, ale każdy lubi co innego :)

      Usuń
  3. Mam ale nie próbowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie smakowałam podobnego cukru...kiedyś muszę skosztować!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej ale bym go do kawy dosypała;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz takie smaki to pewnie by Ci smakował :)

      Usuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tego typu cukrze☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też po raz pierwszy miałam z nim do czynienia :)

      Usuń
  7. wow nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego jak cukier kokosowy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post, dear! Looks awesome!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie korzystałam z cukru kokosowego. Sama domu nie używam żadnego rodzaju cukru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może nawet lepiej, że nie korzystasz z żadnego cukru, ja próbuję odstawić, ale ciężko idzie :)

      Usuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger