12:49

bajaija.pl - Personalizowane bajki dla dzieci

Witajcie. Dzisiaj będzie trochę inna recenzja niż zwykle. Tym razem będzie to recenzja personalizowanych bajek dla dzieci, i jak możecie się domyślić to nie ja tym razem miałam okazję sprawdzić i wystawić opinię tym książeczką, a zrobiła to 15 miesięczna Lila z drobną pomocą swojej mamy- Ewy. Dziewczynom bardzo dziękuję za zaangażowanie i mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja, żeby się u mnie pojawiły na blogu. Jeśli jesteście ciekawi, jak Lila i jej mama oceniają książeczki od bajaija.pl to zapraszam do dalszego czytania.
Od Producenta:
Wyjątkowa spersonalizowana bajka ze zdjęciem buzi pociechy to wyśmienity pomysł na upominek niezależnie od okazji – ucieszy przedszkolaka i zachwyci ucznia przygotowującego się do komunii, będzie idealna na urodziny, dla niemowlaka z okazji chrztu lub pod choinkę. Książka taka jest zatem doskonałą alternatywą dla najpopularniejszych prezentów imieninowych, komunijnych czy na chrzest.
Nasze książeczki zawierają treści dostosowane do wieku dzieci, dlatego każde z nich z ogromnym zainteresowaniem wysłucha spersonalizowanej bajki, której główny bohater ma jego twarz. Najmłodszym dzieciom, spodobają się np. opowieść o dbaniu o zabawki albo o prawdziwej przyjaźni. Uczniom w wieku komunijnym można dać w prezencie personalizowane bajki do samodzielnego czytania, np. opowieść o świątecznej misji ratunkowej czy książkę, na której kartach odgrywać będzie rolę odważnego astronauty.
Opinia mamy Lili:
Książeczki są świetną pamiątką bo z całą pewnością nie pójdą "dalej" jak Lila dorośnie, tylko trafią do koszyczka z pamiątkami dla niej. Bardzo często czytaliśmy jej na dobranoc, ale też widzimy jak z każdym dniem interesuje się nimi sama i już rozpoznaje, że na obrazku jest ,,dzidzi". Gabarytowo też nie są duże, więc często też jechały z nami w podróże autem. W tej chwili Lilka sięga już po nie sama i bardzo ładnie uczy się przerzucać strony - nie szarpie tylko ładnie przekłada.Naprawdę to będzie dla niej świetna pamiątka!. Mam nadzieję, że kiedyś oczyta mi na głos sama.
Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: WWW  FB

PS. Dziękuję również tacie Lili- Marcelowi, który również miał swój wkład w postaci zdjęć.

13 komentarzy:

  1. Jaka wspaniała książeczka. Na pewno przyda mi się w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  2. znam te ksiazkeczki sa swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z taką książeczką jeszcze się nie spotkałam. Bardzo oryginalna i będzie fajną pamiątką. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny pomysł na prezent!!!! Bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny pomysł na prezent ☺
    Cóż ,pomysł mamy Lili aby książeczka trafiła do koszyka z pamiątkami jest bardzo dobry ☺
    Myślę że to fajna inspiracja np na nadchodzący Dzień Dziecka ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna książka. Zastanawiam się, czy jej nie kupić mojemu 30-letniemu chłopu.
    Zwłaszcza ta o sprzątaniu by się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tych książkach :) fajna pamiątka dla dziecka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super są te książeczki! Idealne na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wydania, na dzień dziecka jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takich bajek, to jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger