23:43

Nawilżający krem do twarzy do cery problematycznej - Avebio

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję kremu, który został stworzony dla osób zmagających się z trądzikiem. Jeśli tak jak ja lubicie kosmetyki naturalne to koniecznie zapoznajcie się z asortymentem Avebio, gdzie zobaczycie nie tylko krem, który wam dzisiaj przedstawie, ale również wiele innych kosmetyków na bazie naturalnych składników.

Od Producenta:
Skutecznego nawilżenia wymaga każda cera, również ta problematyczna, skłonna do podrażnień i wyprysków. Odpowiednio dobrane składniki aktywne o działaniu przeciwzapalnym i antybakteryjnym w kremie nawilżających skutecznie pielęgnują taki rodzaj cery. Krem do twarzy "Turbulent Moisture" zadba o cerę problematyczną i zapewni ponad 30% wzrost nawilżenia już po 30 minutach od użycia.

Moja Opinia:
Na samym początku muszę pochwalić opakowanie w postaci buteleczki z pompką, dzięki czemu można wydobyć odpowiednią ilość kremu. Konsystencja kremu jest delikatnie lejąca, dlatego bardzo fajnie się go rozprowadza po twarzy. Nie zostawia tłustej warstwy na skórze i dosyć szybko się wchłania. Jeśli chodzi o zapach to jest on dość specyficzny. Ja już do tego przywykłam, ponieważ nie oczekuje od naturalnych kosmetyków pięknego zapachu. Osobą wrażliwym na zapach może zupełnie nie przypasować, ale myślę, że zapach nie jest tu najważniejszy tylko działanie. Przechodząc do najważniejszego aspektu czyli działania to muszę przyznać, że krem całkiem fajnie się spisał. Świetnie łagodzi zmiany trądzikowe, chociaż wiadomo nie ma co oczekiwać, że trądzik zniknie na zawsze. Ja zmagam się z trądzikiem od wielu lat dlatego kosmetyki do cery problematycznej są dla mnie bardzo ważne, ponieważ przy systematycznym stosowaniu widzę, że zmian jest zdecydowanie mniej, chociaż wiadomo, że nie znikają całkowicie. Dodatkowym atutem tego kremu jest fakt, że świetnie nawilża skórę i bez problemu można nałożyć go pod makijaż.

Czy również jesteście zwolenniczkami kosmetyków naturalnych?. Czekam na wasze komentarze :)

20 komentarzy:

  1. Oczywiście jestem zwolenniczką kosmetyków naturalnym, ale przyznam szczerze, że jeszcze nie spotkałam się z tym produktem. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety tym razem kosmetyki nie dla mnie - naturalne kosmetyki strasznie mi podrazniaja cerę ☹
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki nie kojarzę. U mnie to różnie, lubię zarówno kosmetyki naturalne jak i te drogeryjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego kremu nie znam :) jeśli chodzi o kosmetyki naturalne to ja jakoś rzadko zwracam na to uwagę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawilżanie przy skórze trądzikowej to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie na pewno zachęca to, że dobrze nawilża. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię naturalne kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś już chyba miałam z tej marki tylko co to było nie jestem wstanie sobie przypokmniec. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam naturalne kosmetyki ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki, a w związku z ich bardzo fajnymi składami - chciałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem spoko! i podoba mi się opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Powoli doceniam plusy kosmetyków naturalnych i coraz częściej po nie sięgam. Tej firmy jeszcze nie znam:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem ciekawy produkt! :)
    Oj tak, jestem wielką zwolenniczką naturalnych formuł. Świadomość składu jest dla mnie priorytetem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem bardzo mnie zainteresował. Chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też chciałabym wypróbować ten krem, lubię naturalne kosmetyki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne to mazidło podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą.
    Ja też lubie naturalne kosmetyki. :)
    Świetnie, że krem nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio moja cera zmieniła się i potrzebuje sporego nawilżenia. Tu widzę same plusy: naturalny kosmetyk, dozowanie poprzez pompkę i brak tłustej warstwy. Wydaje się być naprawdę idealny. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawił mnie ten produkt ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger