14:15

Sadvit - soki wyciskane na zimno, oraz smoothies

Witajcie. Chyba każdy z nas stara się, aby jeść zdrowo. Nawodnienie organizmu jest również bardzo istotne, ale niestety wiele producentów oferuje słodzone napoje i soki. Firma Sadvit wyszła naprzeciw oczekiwaniom i produkują soki wyciskane na zimno, oraz smoothies bez dodaku substancji słodzących i konserwantów. Jesteście ciekawi czy są warte uwagi?. W takim razie zapraszam do dalszego czytania recenzji.

O firmie:

Sadvit - rodzinna tłocznia soków z wareckiego zagłębia sadowniczego. Firma istnieje od 2012 roku. Zajmujemy się produkcją soków wyciskanych na zimno z całych owoców - NFC (Not From Concentrate) oraz smoothies.

W naszej ofercie znajdują się wyciskane z jabłka, gruszki, aronii, czarnej porzeczki, wiśni, marchewki, buraka, truskawki, maliny, rabarbaru, pomarańczy, mięty, mango, pomidora, wiśni i wielu innych.

Zasadniczym elementem naszej strategii jest wysoka jakość surowca, z którego powstaje wysokiej jakości produkt. Soki są pozyskiwane metodą tłoczenia na zimno. Następnie poddawane łagodnej pasteryzacji, dzięki czemu przez długi okres zachowują cenne składniki odżywcze zawarte w owocach.

Podnosimy standardy produkcji i obsługi klienta. Pracujemy w oparciu o certyfikowany system zarządzania jakością HACCP oraz BRC.

Moja Opinia: 

Muszę przyznać, że urzekły mnie te szklane buteleczki z piękną, dość prostą szatą graficzną. Miałam okazję spróbować kilka różnych smaków soków, oraz smoothie i ciężko mi wybrać faworyta bo naprawdę wszystkie były przepyszne. Smoothie to świetny pomysł na drugie śniadanie do pracy, ponieważ jest dość treściwe. Firma produkuje także soki w opakowaniach 5l z kranikiem, myślę, że to świetna opcja do postawienia na blacie kuchennym i każdy z domowników, może sobie nalać tyle soku ile chce. U mnie w domu te soki z kranikiem rewelacyjnie się sprawdzają i z pewnością będę sięgać częściej po taką opcje. Wspomnę jeszcze, że miałam okazję spróbować soków do wody/herbaty. Z racji tego, że nie zawierają żadnych substancji słodzących smak jest wytrawny i nie każdemu może odpowiadać. Jak dla mnie jest on odpowiedni i bardzo chętnie sięgałam po te soki. Z herbatą tworzą świetny duet. Podsumowując jestem bardzo zadowolona nie tylko z soków, ale również smoothie firmy Sadvit. Mają mnóstwo smaków, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Jednym słowem POLECAM!

 Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: SADVIT

7 komentarzy:

  1. Miałam okazję pić te soki i są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam tych soków 😀
    Myślę że to się ,zmieni bo wybór smaków jest przestronny i napewno coś dla siebie wybiorę 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę te soki ale z chęcią bym je spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś byłam na diecie sokowej jednodniowej i to zdecydowanie jednak nie dla mnie. Jednak takie soki serwować sobie codziennie, chociażby na drugie śniadanie? To z pewnością lepsze rozwiązanie:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie naturalne soki chociaż najczęściej staram się stawiać na te świeżo wyciśnięte lub po prostu na... koktajle :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger