11:37

Prezent Marzeń - Voucher do SPA

Witajcie. Czy wy też macie czasami problem z kupnem prezentu dla bliskiej osoby?. Ja z tym problemem borykałam się często, ale cieszę się, że to już jest za mną. Natknęłam się na stronę Prezent Marzeń, gdzie znajdziemy mnóstwo prezentów, nie w formie przedmiotów, ale przeżyć. Jesteście ciekawi i chcecie poznać bliżej Prezent Marzeń?. W takim razie zapraszam do dalszego czytania.

O firmie:

Prezenty w formie przeżyć to szeroki wachlarz atrakcji z różnych dziedzin, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Poczynając od zabiegów pielęgnacyjnych i relaksujących masaży, przez romantyczne weekendy we dwoje, aż po kursy z różnych dziedzin i zajęcia sportowe, a nawet tak ekstremalne przeżycia jak jazda Lamborghini czy skok ze spadochronem.

Dzięki tak dużej różnorodności możemy zaoferować emocje skrojone na miarę potrzeb zarówno osoby aktywnej i żądnej niecodziennych przygód, jak i takiej, która nade wszystko ceni sobie ciszę, spokój i pełny relaks. Dla osób, które nie wiedzą co wybrać dla bliskiej osoby najlepszym rozwiązaniem będzie karta podarunkowa. Daje osobie obdarowanej możliwość samodzielnego wyboru prezentu zgodnie z aktualnymi potrzebami i upodobaniami. Prezenty w formie przeżyć to również niezawodny sposób by podarować bliskim to, co w życiu naprawdę ważne – piękne wspomnienia i niezapomniane emocje.

Moja Opinia:

Gdy weszłam na stronę Prezent Marzeń byłam oczarowana ilością prezentów. Znajdziemy tam różne propozycje od kolacji, masażów, wycieczek po loty balonem, skoki na bungee i wiele wiele innych. Wybrać jeden prezent z tak bogatej oferty to nie lada wyzwanie, ale dzięki temu, że na stronie znajdziemy działy z prezentami na przeróżne okazje może nam to trochę ułatwić wybór. Największym plusem jest to, że nie musimy mieć nie wiadomo jak dużej kwoty pieniędzy, aby sprawić komuś lub sobie przyjemność. Możemy kupić coś już od kwoty poniżej 100 zł więc myślę, że jest to kwota na każdą kieszeń. Ja zdecydowałam się na Voucher do SPA i już wiem, że był to strzał w dziesiątkę. Voucher podarowałam swoim rodzicom, ich radość była nieopisana. Nie zdecydowałam się wybrać konkretnych zabiegów, tylko za kwotę 300 zł mogą wybrać sobie zabieg na jaki będą mieli tylko ochotę. Pojawiły się łzy wzruszenia, bo rodzice zawsze chcieli iść do SPA, ale w codziennym biegu niestety trochę o sobie zapomnieli, dlatego bardzo się ucieszyli, że będą mogli się zrelaksować i przy okazji spędzić trochę czasu razem. Uważam, że taki prezent w formie przeżycia jest zdecydowanie lepszy niż taki przedmiotowy, ze względu na to, że wspomnienia zostają na całe życie i są zdecydowanie bardziej cenne niż rzeczy namacalne. Ja jestem szczęśliwa, że dzięki prezentowi od Prezent Marzeń mogłam sprawić ogromną przyjemność swoim rodzicom. Jestem przekonana, że jeszcze nie raz zdecyduje się, żeby kupić tam prezent dla bliskiej osoby.

9 komentarzy:

  1. Już nie raz słyszałam o takiej możliwości. Moim zdaniem fajnie szczególnie jak ktoś marzy o czymś wyjątkowym np skok na bungee

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki czas spędzony w SPA to wspaniala sprawa :) Rodzice z pewnością będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest naprawdę fajna opcja żeby zrobić komuś prezent, albo...samemu sobie;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dziwnego że rodzice byli zadowoleni-taka wizyta w SPA to świetna sprawa 😉
    Słyszałam o tej stronie ,i pomysł na voucher jako prezent ,to strzał w dziesiątkę ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ach takie SPA to coś wspaniałego po ciężkim tygodniu...

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały prezent, chciałabym taki dostać!
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na prezent:) Sama mamie taki robiłam i była mega zadowolona:**Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwy prezent marzeń! <3
    Ja otrzymałam lot motoparalotnią i już się nie mogę doczekać realizacji prezentu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger