18:30

Anyż

Kolejne cukierki od Verbeny dostałam o smaku Anyżu .
Od producenta  :
Anyż nie występuje w przyrodzie w dzikim stanie. Jest uprawiany jako roślina kulturowa. Zawiera olejki eteryczne, oleje, białka, fitoncydy, a przede wszystkim anetol. Działa wykrztuśnie przy ostrych i chronicznych zapaleniach dróg oddechowych (bronchit, schorzenia tchawicy, zapalenie gardła, zapalenie krtani i kaszel różnego pochodzenia), pobudza pracę żołądka i woreczka żółciowego, działa przeciwskurczowo przy chronicznych nieżytach żołądka i kamieniach żółciowych. Łagodzące działanie anetolu wykorzystuje się przy kolce żołądkowej i jelitowej oraz wzdęciach. Działa również moczopędnie, dlatego jest stosowany w przypadku zapalenia nerek, obecności piasku i kamieni w nerkach, jak również przy zapaleniu pęcherza moczowego. Dzięki działaniu estrogenicznemu dianetolu, który zawierają olejki eteryczne biedrzeńca, anyż wspomaga czynność gruczołów mlecznych, a tym samem zwiększa tworzenie się mleka u matek karmiących. Olejek eteryczny ma działanie antymikrobialne, dlatego jest dobrym środkiem przeciw pasożytom zewnętrznym.
Części używane: nasiona

Moja opinia :
Kilka recenzji temu pisałam wam o cukierkach od Verbeny , które używałam podczas przeziębienia . Te również używałam jak byłam przeziębiona . Te cukierki mają po prostu inne właściwości  . Pomogły mi pozbyć się kaszlu , ponieważ mają efekt wykrztuśny , przeciwskurczowy , moczopędnie , estrogenicznie .

Czy polecam ? : Tak
Moja ocena 10 / 10
Cena : od 4-5 zł
Gdzie można kupić ? : W aptece



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger