18:24

Makaron ;)

Osstatnio z firmy Vifon dostałam makaron błyskawiczny Wok Smoka . Dzisiaj przyszedł czas na recenzje  . Użyłam 2 paczek kurczaka z curry .Oto co zrobiłam :

Najpierw do miski dałam makaron( ale w tej bryłce) i zalałam wodą
Po 3 minutach wylałam wodę i oddzieliłam lekko sklejony makaron
Dodałam przyprawy , pokroiłam ser w plastrach i posypałam z góry szczypiorkiem
Całość się wspaniale uzupełnia jest taki wyrazisty smak . Szczególnie szybkim daniem jest dla tych którzy lubią ostre rzeczy bo kurczak curry dodaje trochę ostrości . Z pewnością kupie ten makaron bo jest błyskawiczny w użyciu ;) .

To zdjęcie mojego dania z góry przepraszam że tak nie ładnie to wygląda ale zrobiłam zdjęcie przed wymieszaniem wszystkich składników ;)


1 komentarz:

  1. Ja niedawno też smażyłam Vifona :)

    Zostałaś oTagowana na moim blogu:
    http://miraga80.blogspot.com/2012/10/tag-moje-wosy-w-piguce.html
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger