17:54

Carmex

Ostatnio wam pisałam że dostałam Carmex ;) .Dzisiaj przyszła pora na jego recenzje

 Powiem szczerze że balsam  ten zrobił na mnie piorunujące wrażenie . Używałam go 2 raz tym razem miałam inny smak . Nie zawiódł mnie nawet mi nie przeszkadza to nie przyjemne mrowienie na ustach w sumie ze wszystkim da się wytrzymać . Czego się nie robi dla piękna ? ;) . Poniżej przedstawie wam wady jak i zalety tego balsamu ( Jest więcej zalet niż wad ) . 

Plusy : 
-Świetny zapach
-Fajnie nawilża 
-poręczna tubka
-dzięki okrągłej końcówce nie ma problemu z aplikacją balsamu 
Wady :
- Dziwna konsystencja taka mazista jedynie to mi się nie spodobało

Czy polecam : Tak ! 
Czy kupie : raczej tak ale w innych wariantach 
Gdzie można kupić : W drogeriach typu Rossmann , Natura
Pojemność : 10 g
Cena ok 9-10 zł 

Zdjęcie tego małego cudu ;) 





Dziękuje firmie Carmex za możliwość testowania tego produktu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger