12:36

Recenzja musztardy

Kolejnym produktem ,  który otrzymałam od firmy Credo Pr   to musztarda Kętrzyńska stołowa .


Od producenta:
Produkowane na bazie podstawowego składnika jakim jest gorczyca i odpowiednio skomponowanych przypraw. Swoje ostateczne walory smakowe musztardy osiągają w odpowiednio długim procesie produkcji leżakowania. W ofercie posiadamy musztardy w dwóch smakach: Musztarda kętrzyńska krzepka – z dodatkiem gorczycy czarnej i papryki o ostrym i lekko pikantnym smaku. Stanowi dobry dodatek do potraw z rusztu i mięs pieczonych. Musztarda kętrzyńska stołowa - klasyczna, umiarkowanie ostry smak. Przyrządzona na bazie zmielonej gorczycy i przypraw ziołowych. Niezastąpiona jako dodatek do pieczeni, wędlin, oraz jako składnik sosów do mięs i sałatek.


 







Moja opinia :
Musztardę wykorzystałam do kanapek z szynką . Smakowały bardzo dobrze bo musztarda dała taki lekko ostry smak . Lubię też mięso z kurczaka zjeść z musztardą i tak o to zrobiłam . Bardzo smakowała mi ta musztarda polecam każdemu kto lubi gorczyce i lekko ostre smaki .

Moja ocena: 10/10

Gdzie można kupić : W sklepach internetowych

Cena : ok 5 zł

1 komentarz:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger