18:45

Recenzja otrębów owsianych z żurawiną

Kolejnym produktem otrzymanym od firmy Vivi były otręby owsiane z żurawiną .


Opis produktu :
Otręby owsiane z suszoną żurawiną to wyjątkowy dodatek do jogurtów, mleka, twarogu. Delikatny smak naturalnych otrębów owsianych doskonale komponuje się z lekko kwaśnymi owocami żurawiny, a zawartość błonnika, witaminy C, manganu, fosforu i magnezu korzystnie wpływa na organizm. Bez dodatku cukru!
 Vivi Otręby owsiane z żurawiną

Moja opinia :
Jako że testowałam już otręby z żurawiną nie miałam już pomysłu gdzie mogłabym ich użyć . Ale po pewnym czasie gdy jadłam kanapkę z twarożkiem postanowiłam posypać trochę otrębów z żurawiną i było przepyszne .  Przede wszystkim było zdrowe i pożywne po jednej kanapce miałam uczucie sytości . Więc zdrowo i pożywnie ; )

2 komentarze:

  1. I znów zdrowa żywność, brawo :) Zapraszam tez do mnie i obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio robiłam z nich panierkę do miesa:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger