20:46

recenzja otrębów z żurawiną

Kolejnym produktem otrzymanym od firmy Vivi były otręby z żurawiną  .


Opis produktu :
Otręby owsiane z suszoną żurawiną to wyjątkowy dodatek do jogurtów, mleka, twarogu. Delikatny smak naturalnych otrębów owsianych doskonale komponuje się z lekko kwaśnymi owocami żurawiny, a zawartość błonnika, witaminy C, manganu, fosforu i magnezu korzystnie wpływa na organizm. Bez dodatku cukru!

 Vivi Otręby owsiane z żurawiną
 












Moja opinia :

Jako że wcześniej wypróbowałam otręby orkiszowe to wiedziałam mniej więcej na czym stoję . Jedyne co się różniło w tym przypadku otrębów była żurawina . Żurawinę uwielbiam jeść z oscypkami więc otręby nie zraziły mnie do siebie faktem że jest w niej żurawina choć nie każdy za nią przepada. Otręby te są błyskawiczne więc mogłam je robić na szybko jeszcze przed szkołą . Więc polecam tym osobą , które lubią żurawinę oraz tym które mają mało czasu rano na pełnowartościowe śniadanie ; ) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger