20:41

Recenzja otrębów orkiszowych

Kolejnym produktem otrzymanym od firmy Vivi były otręby orkiszowe  .


Opis produktu :

Otręby orkiszowe Vivi to produkt wyjątkowy. Ziarno orkiszu charakteryzuje się niezwykłymi właściwościami zdrowotnymi, dlatego jego spożywanie jest szczególnie zalecane. Otręby orkiszowe Vivi są w 100% naturalne, łatwo przyswajalne i bogate w błonnik, mają także niespotykany smak. Nie zawierają dodatku cukru. Doskonale sprawdzają się jako dodatek do  panierek, dipów , przekąsek w formie jogurtów, kefiru czy mleka.


 Otręby orkiszowe



Moja opinia : 
Na początku nie byłam przekonana co do otrębów. Ale się przemogłam żeby napisać dla was recenzje . Po pierwszej łyżce z jogurtem czułam taki specyficzny smak . Z każdą kolejną łyżką  było coraz lepiej  i nie przeszkadzał mi ten smak . Jeśli ktoś nie chce ich jeść z jogurtem to polecam z mlekiem wygląda to wtedy z mlekiem podobnie do płatków ; ) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger