15:57

Verbena - Lipa

Przedostatnią paczuszkę cukierków od Verbeny otrzymałam o smaku Lipy

Od producenta :
Wyciąg z lipy działa hormonizująca na organizm jako całość. Zawarte w niej substancje czynne mają szerokie zastosowanie, gdyż działają rozkurczowo, w stanach gorączkowych napotnie, obniżając dzięki temu temperaturę. Lipa oddziałuje korzystnie przy zapaleniach dróg oddechowych, łagodzi kaszel i rozpuszcza śluz. Działa dobroczynnie na układ pokarmowy, łagodzi bóle spowodowane wzdęciami i skurczami. Usuwa napięcie.

Moja opinia :
Testowała te cukierki moja koleżanka podczas skurczów brzucha . Po ok . 2 dni od testowania skurcze ustąpiły a ona się rozluźniła  . Wzięłam podkradłam jej jednego  cukierka  dla spróbowania i w smaku jest aromatyczny lecz taki w sam raz. Po tygodniu testowania koleżanka mi podziękowała za paczkę tych cukierków i powiedziała że na pewno będzie wiedzieć co ma wziąć  gdyby znowu miała skurcze lub wzdęcia.. Więc jeśli któraś z was boryka się z wzdęciami lub skurczami to polecam te cukierki ja ich w prawdzie nie testowałam ale za to moja koleżanka była zachwycona .

Moja ocena : 10/10
Gdzie można kupić ? :W Aptece
Cena:4-5 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger