12:19

Recenzja

Czas na recenzje odżywki do włosów firmy HEGRON .

Balsam przywracający włosom naturalną miękkość po umyciu. Działa antyelektrostatycznie ,zapobiega łamaniu i kruszeniu się włosów, a szczególnie zalecany do włosów po farbowaniu.
Pojemność : 500ml





Moja opinia :
Odżywka jest bardzo dobra dla niesfornych włosów . Ja mam grube i kręcone włosy , które się plątają ale po tej odżywce moje włosy są miękkie i gładkie . Polecam tą odżywkę wszystkim, którzy mają problem z rozczesywaniem włosów i których włosy potrzebują regeneracji .

Zalety:
-przyjemny zapach
- odżywia włosy
-niska cena
-wydajna
-regeneruje zniszczone włosy

Wady :
- Trudno dostępna w jakimś sklepie


Moja ocena : 10/10
Gdzie można kupic : W internecie
Cena- 7-8 zł

1 komentarz:

  1. Ja już mam swoje sprawdzone odżywki i nie zamienię na żadne inne :>

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger