10:50

Recenzja

Kolejnym produktem otrzymanym od firmy Credo Pr był jedwab .

Opis produktu :

OYSTER CHERASTILLE FRIZZ KRYSZTAŁ JEDWABIU DO WŁOSÓW GRUBYCH I KRĘCONYCH 60ml.

Preparat zawiera ekstrakt moreli, która słynie ze swoich właściwości zmiękczających, chroni i nabłyszcza włosy.  Skutecznie wygładza je, ułatwiając rozczesywanie i układanie. Stosować na wilgotne lub suche włosy.





Moja opinia .

Stosowałam już wcześniej jedwab z zielonym jabłkiem i byłam zadowolona jednak nie radził sobie z moimi grubymi włosami . Jednak ten jedwab poradził sobie rewelacyjnie . Wystarczy że nałoże małą ilość jedwabiu na włosy a one wyglądają jak bym dopiero wyszła z nimi od fryzjera . Moje włosy są miękie , ładnie się błyszczą i nie są suche . Polecam tym osobą , które mają niesforne włosy i trudne do ułożenia . 


Moja ocena 10/10
Cena28-30 zł   

1 komentarz:

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger