poniedziałek, 30 września 2013

Kilka słow wyjaśnień + recenzja

Ostatnio przez 2 tygodnie się nie odzywałam . Niestety miałam tyle kartkówek , sprawdzianów że nie nadążałam się uczyć a co dopiero wejść na komputer . Tak więc posty będą pojawiać się w miarę możliwości mam nadzieje że co najmniej 2 razy w tygodniu . Myślę że jak będę miała w weekendy luźniej to napiszę więcej recenzji a potem będę je po prostu stopniowo dodawać .
Ostatnio nawiązałam współpracę z firmą  Celiko otrzymałam do testowania 10 batoników . 5 o smaku malinowym i 5 o smaku truskawkowym .

O batonikach :
Liofilizowany baton owocowy: malinowy, truskawkowy.
Pyszna i zdrowa przekąska będąca bogatym źródłem błonnika oraz doskonałą alternatywą dla wysokokalorycznych słodyczy.

Moja opinia :
Gdy otrzymałam paczkę od Celiko z tyloma batonikami zastanawiałam się kto tyle zje ? . Widziałam już te batoniki wcześniej na innych blogach . Po bardzo dobrych recenzjach na blogach wyobrażałam sobie ich smak . Niestety rzeczywistość okazała się zupełnie inna . Batoniki moim zdaniem są dosyć specyficzne i kwaśne w smaku . Przyznam szczerze że spodziewałam się czegoś lepszego . Pewnie wiele was stwierdzi że jest to dobry baton . Owszem nie jest zły ale mnie jakoś specjalnie nie zachwycił i nie zachęcił do dalszego kupna . Myślę że Baton ma ciekawą teksturę , której nigdy wcześniej nie spotkałam w żadnym batoniku . Przy gryzieniu bardzo fajnie chrupie . Myślę  że fajne jest też to że pod tekturą na której znajduje się batonik są opisane ciekawe informacje . Podsumowując mi osobiście batonik nie przypadł do gustu . Oczywiście każdy ma własny gust i własne zdanie . Myślę że smak jest najważniejszy a smak nie jest najlepszy . Dlatego nie oceniam tego batonika za wysoko .  Dziękuje firmie Celiko za otrzymane batoniki do testów .

Chciałam też życzyć wszystkim chłopakom ( o ile jakiś chłopak w ogóle jakiś chłopak czyta moje wypociny ; p ) Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Chłopaka ! ; ) .
___________________________________________________________________________________
Przypominam też wszystkim zapominalskim że już za 5 dni koczy się konkurs u mnie na blogu ; ) . czasu już nie wiele a zgłoszeń przybywa ; ) . 
Klik
                       

poniedziałek, 16 września 2013

Pytanko

Mam do was pytanie . Czy któraś z was robiła zakupy w ebutiku ? . Mam kilka rzeczy na oku z tego sklepu , ale chciałabym się dowiedzieć jakie są ubrania jakościowo i czy rozmiarówki są prawidłowe czy zawyżone lub zaniżone . Z góry dziękuje za każdą odpowiedz : ) .

poniedziałek, 9 września 2013

Maska do twarzy z kompleksem algowym BingoSpa

Ostatnim produktem otrzymanym od BingoSpa jest maska do twarzy z kompleksem algowym .

O produkcie :
Nawilżanie jest jednym z podstawowych etapów każdej odmładzającej kuracji kosmetycznej. Woda jest najważniejszym składnikiem tkanek i jest szczególnie istotna dla zachowania dobrej kondycji skóry.
Bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy,ma doskonalą konsystencje i przyjemny zapach.Skóra już po pierwszym zastosowaniu staje się delikatna,elastyczna i odpowiednio nawilżona.
Zdrowa skóra zawiera ok. 70% wody w najgłębszych warstwach skóry właściwej i 13% w powłoce zewnętrznej warstwy rogowej.
Wykorzystanie substancji aktywnych zawierających aminokwasy, cukry i niektóre minerały, pomaga zachować właściwy poziom nawilżenia powierzchniowego i tym samym dostarcza niezbędnych substancji dla przywrócenia równowagi wodnej oraz dla utworzenia filmu ochronnego na skórze.
Sole mineralne a szczególnie jod, stymulują ogólny metabolizm i powoduja wzrost wymiany osmotycznej przyczyniajac sie tym samym do wyeliminowania nadmiaru płynów.


                             
 

Moja opinia : 
Uwielbiam wszelkiego rodzaju maski do twarzy . Zawsze , gdy jestem w jakiejkolwiek drogerii muszę kupić chociaż jedną maskę do twarzy ; ) . Zawsze używałam masek w saszetkach . Nigdy wcześniej nie używałam takiej żelowej maski . Mi przypadła do gustu ta maska . Jest przezroczysta , nie posiada żadnego zapachu . Może to nawet i dobrze bo rzadko kiedy się zdarza żeby maska przyjemnie pachniała . Bardzo łatwo się ją nakłada i zmywa . Po kilkukrotnym użyciu maski  zauważyłam że skóra stałą się bardziej nawilżona i oczyszczona . Myślę że teraz bez problemu można chodzić po całym domu z maską na twarzy i nie straszyć przy tym reszty domowników  ; )  .

Dziękuje firmie BingoSpa za otrzymane produkty do testów ; ) .

Kolagenowe serum do mycia twarzy BingoSpa

Kolejnym produktem otrzymanym od BingoSpa jest kolagenowe serum do mycia twarzy BingoSpa.

O produkcie :  
Kolagenowe serum BingoSpa do mycia twarzy o kremowej, puszystej konsystencji subtelnym zapachu, delikatnie myje i pielęgnuje pozostawiając skórę odżywioną, nawilżoną i pachnącą. 
Serum Bingo Spa zawiera czysty kolagen i kwas mlekowy. Kolagen stanowi 1/3 całkowitej masy białek tworzących tkankę skórną i jest jej najważniejszym składnikiem.  Po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe powodując utratę jędrności i elastyczności, pojawiają się zmarszczki. Fizjologiczny proces starzenia się skóry polega na postępującym przekształcaniu się kolagenu rozpuszczalnego znajdującego się w młodej tkance, do postaci nierozpuszczalnej, która traci zdolność pobierania wody. Skóra traci wówczas elastyczność, staje się sucha oraz pojawiają się zmarszczki .






Moja opinia : 
Zmarszczek w prawdzie nie mam , ale serum używam ; ) . Przyznam ze wcześniej nie używałam żadnego serum . Zawsze jakieś kremu typu Nivea . Serum bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło . Po każdym stosowaniu , twarz jest bardzo delikatna . Po spłukaniu serum nie czuć na twarzy takiej nieprzyjemnej maski . Serum nie zostawia żadnego osadu . Zapach jest przyjemny  , niedrażniący . Myślę że ogromnym plusem jest pompka dzięki , której możemy zaaplikować odpowiednią ilość serum . Serum jest bardzo wydajne . Używam go od ponad miesiąca a nie ubyła nawet 1/3 butelki .Ogólnie oceniam go bardzo dobrze  , nie znalazłam żadnych minusów ; ) .

Szampon borowinowy BingoSpa .

Od firmy BingoSpa otrzymałam 3 produkty . Dzisiaj przyszła pora , abym wam przedstawiła swoją recenzję na ich temat ; ) .
Zacznijmy od Szamponu Borowinowego .
O produkcie :

Szampon borowinowy BingoSpa zawiera starannie dobraną kompozycję pięciu naturalnych ekstraktów  ziołowych:
  • z rumianku,
  • arniki,
  • bluszczu,
  • nagietka
  • jasnoty białej.
Włosy są optymalnie nawilżone i odżywione. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, miękkie i delikatne w dotyku.


Doskonały rezultat:
  • skutecznie oczyszczone włosy i skóra głowy,
  • odświeżone i puszyste włosy 
  • włosy lekkie i pełne życia


Moja opinia :
Zdecydowanie jest to mój ulubieniec spośród wszystkich 3 produktów  , które otrzymałam . Szampon jest bardzo , bardzo wydajny . Myłam nim włosy ok 10 razy a ubyła dopiero połowa butelki . Wystarczy niewielka ilość nałożona na włosy a szampon bardzo fajnie się pieni ; ) . Fajne jest to że jest zrobiony z naturalnych ekstraktów ziołowych , co jest rzadko spotykane . Po kilku użyciach zauważyłam że włosy są bardziej miękkie niż przed użyciem szamponu . Jedynym minusem , który zaobserwowałam to zapach . Dla mnie jest za mocny i przypomina mi męski żel pod prysznic . Nie wiem czemu akurat męski żel pod prysznic tak mi się skojarzyło . Po prostu zapach mi nie odpowiada ale nie jest tragiczny . Podsumowując jest to jeden z moich ulubionych szamponów   ; ) . 

sobota, 7 września 2013

Przypominajka konkursowa ! ; )

Chciałam wam przypomnieć o trwającym konkursie na moim blogu , który trwa od 05.09.13-.05.10.13 . Czasu jeszcze trochę jest ale mimo to zapraszam wszystkich serdecznie do wzięcia udziału w tym konkursie ;). Szczegóły pod linkiem : KLIK . Życzę powodzenia ; )

czwartek, 5 września 2013

Konkurs ! ; )

I tak oto przyszedł czas na długo wyczekiwany konkurs z okazji 1 roku bloga . Udało mi się zdobyć dla was dosyć dużo nagród . Mamy 5 sponsorów .
Oto Oni :
Venus
Apis Cosmetics
Pretty Women 
Incarico
Oleńka

Sponsorom bardzo serdecznie dziękuje za otrzymane nagrody do konkursu ;) .
Banner do wstawienia na bloga :

Spokojnie to nie są wszystkie nagrody . Miałam mały problem ze zmieszczeniem wszystkich nagród na zdjęciu więc pokaże wam nagrody , które nie zmieściły się na zdjęciu ; ) .
1.Osoba , która zwycięży w konkursie i zdobędzie pierwsze miejsce otrzyma :
4 Kosmetyki od  Venus
2 Kosmetyki od Apis Cosmetics
Bon 50 zł od Incarico
Oraz komplet bielizny Aida marki Pigeon od Hurtowni Oleńka rozmiar M
Komplet prezentuje się następująco :
                                                 

2.Osoba , która zajmie 2 miejsce w konkursie otrzyma :
4 Kosmetyki od  Venus
2 Kosmetyki od Apis Cosmetics
Bon 50 zł od Incarico
Oraz sukienkę od Pretty Women
3.Osoba , która zajmie 3 miejsce w konkursie otrzyma :

3 Kosmetyki od  Venus
2 Kosmetyki od Apis Cosmetics
Bon 50 zł od Incarico
Oraz sukienkę od Pretty Women
Oto jak prezentują się sukienki (nie odpakowywałam ich ze względu na to że może ktoś sobie nie życzy żeby odpakowywać sukienki dlatego jeśli będziecie chcieli to pokaże jak wyglądają sukienki wyjęte z folii )
Tutaj mam dylemat którą sukienkę zdobędzie drugie miejsce a które trzecie , ale to też zależy od tego jaki kto ma rozmiar , więc jak wyśle e-maile to najwyżej zapytam o rozmiar , ponieważ fioletowa ma rozmiar 38 a czarna 36 ; ) .
Zasady konkursu :

1. Konkurs trwa od 05.09.13 do 05.10.13
2. Uczestnik konkursu zobowiązany jest do wstawienia bannera na bloga (kto chce może zamieścić post na blogu o konkursie ) , lub udostępnienie informacji o konkursie na facebooku .
3.Uczestnik biorący udział w konkursie musi odpowiedzieć twórczo na pytanie konkursowe które brzmi : Jaka była najlepsza/najśmieszniejsza  sytuacja , która przytrafiła Ci się w wakacje ?.
4.Sponsorami konkursu są : Venus,Apis Cosmetics,Pretty Women,Incarico,Oleńka
5.Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga testerkaproduktow.blogspot.com
6. Trzy odpowiedzi , które najbardziej spodobają się Jury wygrywają nagrody od sponsorów .
7.Nagrody wysyłane są Pocztą Polską tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej .
8.Zwycięzców poinformuje drogą meilową .
9. W ciągu 2 tygodni od dnia zakończeniu konkursu nagrody zostaną wysłane do zwycięzców konkursu .
10 .Nie przewiduje się wcześniejszego zakończenia konkursu .
11.Należy polubić Fanpage sponsorów : Venus,Apis Cosmetics,Pretty Women,Incarico,Oleńka , oraz być publicznym obserwatorem bloga testerkaproduktow.blogspot.com .
Wzór komentarza:
Obserwuję jako:
E-mail:
Banner: Tak/Nie (adres)
Notka: Tak/Nie (adres)
Informacja na Fb Tak/Nie ( Imię i pierwsza litera nazwiska  ) 
Polubienie fanpage'y sponsorów Tak/Nie 
Odpowiedz na Pytanie konkursowe : 

Myślę że zasady są jasno opisane i nie będzie żadnego problemu .Jeśli o czymś zapomniałam proszę zwrócić mi uwagę bo mam głowę w chmurach i mam nadzieje że zgłosi się duża liczba osób . Jeśli jakieś będą proszę o pisanie do mnie na e-maila : olenka1010@o2.pl  . Wszystkim biorącym udział życzę powodzenia ! ; )

wtorek, 3 września 2013

Słowa wyjaśnienia . Czyli gdzie byłam jak mnie nie było ? ; )

Nie pisałam na blogu prawie tydzień . Wiem że to sporo ale w niedziele miałam urodziny , przyjechała rodzina i nie miałam czasu na recenzowanie kosmetyków i innych produktów . Zajmuję się również organizacją konkursu , który odbędzie się na moim blogu w tym tygodniu . Nagrody są bardzo fajne i jest ich naprawdę sporo . Zdradzę wam że będzie 3 zwycięzców ; ) . Dzisiaj przyszła ostatnia paczka z nagrodami . W sumie będzie 5 sponsorów o ile dobrze liczę ; ) . Wszystkiego dowiecie się już niebawem dlatego zaglądajcie do mnie często ; ) . Buziaki   ; )