czwartek, 31 marca 2016

Perfumy Glantier - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję perfum, które miałam okazje testować dzięki Glantier.
 
O firmie:
Nasze perfumy powstają w efekcie bardzo starannego doboru nut zapachowych; ich kompozycje wywodzą się z Grasse - światowej stolicy perfum, to właśnie tam powstają receptury zapachów znanych na całym świecie, jest to również miejsce pracy najznamienitszych perfumiarzy.
W naszej ofercie prezentujemy całą gamę zapachów, spośród których każdy może wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie - delikatny lub zmysłowy, klasyczny lub wyrafinowany - idealny do noszenia na co dzień oraz na wyjątkowe okazje.

 
Moja Opinia: 
Od samego początku byłam ciekawa tych perfum, już sama buteleczka zachęca do zakupu, mimo bardzo minimalistycznego designu. Do testów otrzymałam odpowiednik  Laura Biagotti wywodzący się z grupy kwiatowej. Muszę przyznać, że nie wiedziałam czego się spodziewać, ponieważ nie za bardzo przepadam za perfumami o nucie kwiatowej, ale ku mojemu zdziwieniu perfumy okazały się cudownie pachnieć. Zapach nie jest duszący, a takowego się spodziewałam, ale cieszę się, że w tym przypadku się pomyliłam. Perfumy są orzeźwiające, kojarzą mi się trochę z wiosną, ogólnie zapach jest bardzo przyjemny i zdecydowanie w moim guście. Ogromnym plusem jest również to, że zapach długo się utrzymuje. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych perfum, odkąd mam okazje je testować nie rozstaje się z nimi na krok.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: KLIK KLIK

Ps. Jeśli ktoś z was chciałby kupić perfumy Glantier, napiszcie do mnie. Posiadam kupony z 40% zniżką :)

środa, 30 marca 2016

Soki z Doliny Łobzonki - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje soków, które miałam okazję testować dzięki Dolinie Łobzonki


1. Sok jabłkowo-gruszkowy

 2. Sok jabłkowo-malinowy

 3. Sok jabłkowy
 
 4.Sok jabłkowo-truskawkowy

Niestety tego smaku nie udało mi się ująć na zdjęciu ze względu na to, że dzieci bardzo szybko się do tych soków ''dopadły'', a ja nie zdążyłam zrobić zdjęć, ale były pyszne :).


Moja Opinia:
Do testów otrzymałam 16 soczków, po 4 z każdego rodzaju. Od samego początku zachwyciło mnie opakowanie soczków w formie jakby woreczka ze słomką, dzięki czemu możemy zabrać soczki wszędzie tam gdzie chcemy i przy tym nie zajmują wcale dużo miejsca np. w torebce czy w plecaku. Jeśli chodzi o smak soków to muszę przyznać że czuć nutę słodyczy, ale nie jest to przesadzona słodkość, ponieważ smak ten dopełniają owoce. Soki nie zawierają żadnych konserwantów ani cukru, a mimo to są słodkie i bardzo smakują dzieciom. Dodatkowo dostarczają dzieciom dzienną dawkę witamin. U mnie soczki rozeszły się w mgnieniu oka, przez co na zdjęciach brakuje jednego smaku :). Zdecydowanie wyróżniają się na tle tego typu soków dla dzieci, ponieważ te co znajdziemy w sklepie przeważnie zawierają cukier i substancje konserwujące. Niestety, nie wiem gdzie są dostępne te soczki, szukałam je u siebie w sklepach ale bezskutecznie, a szkoda bo dzieciom bardzo posmakowały :).

Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: KLIK KLIK

środa, 16 marca 2016

Deo Atomizery CD - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje dwóch deo atomizerów, które miałam okazję przetestować dzięki CD.

Od producenta:

CD Deo Atomizer owoc granatu:
Odświeżający dezodorant CD w atomizerze, zawierający naturalny wyciąg z granatu zapewnia niezawodną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem i długotrwałe uczucie świeżości przez całą dobę.
  • Przebadany dermatologicznie
  • Odpowiedni dla skóry wrażliwej
  • Nie pozostawia białych śladów
  • Nie zawiera soli aluminium
CD Happy Deo Orange Blossom
Kusi zapachem i posiada wiele cennych składników, w tym witaminę C – pomarańcza to owoc, który ma wiele do zaoferowania. Wykorzystywany jest w medycynie oraz coraz częściej w kosmetykach do pielęgnacji. Produkty zawierające olejki eteryczne pomarańczy mają działanie odprężające i poprawiające nastrój. Ten przyjemny aromat stanowi główną nutę zapachową nowej linii dezodorantów marki CD – Happy Deo!
 
Moja opinia: 
Deo Atomizery znajdują się w zgrabnych buteleczkach o pojemności 75ml. Jakoś ciężko mi było się przełamać i stosować je jak dezodoranty więc postanowiłam stosować je jako mgiełki do ciała. Atomizery fajnie rozpylają produkt na skórze, nie pryskają na boki, ani się nie wylewają. Oba zapachy bardzo przypadły mi do gustu zarówno granat jak i kwiat pomarańczy, mają bardzo przyjemny i orzeźwiający zapach więc myślę że świetnie się sprawdzą w upalne dni ale i nie tylko. Dodatkowym atutem jest to, że nie zostawiają śladów na ubraniach. Ogólnie dają  fajny efekt orzeźwienia, nie podrażniają skóry, i do tego są bardzo wydajne. Znalazłam również minus, mianowicie atomizery posiadają w składzie alkohol i to na pierwszym miejscu. Nie wiem jak sprawdziłyby się jako dezodoranty, ale jako mgiełki do ciała spisują się całkiem nieźle :).

wtorek, 15 marca 2016

Primagia - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje kubka termicznego, oraz podkładki pod kubek, które miałam okazję otrzymać do testów od primagia.

Na początku chciałabym wam pokazać cały proces zamawiania produktów ze strony internetowej sklepu:

1. Na samym początku wybieramy produkt, następnie wgrywamy zdjęcie jakie tylko chcemy, ważne żeby miało odpowiednią rozdzielczość bo jeśli jest zła rozdzielczość to mogą być widoczne piksele.

2. Wyskakuje nam tak jakby podgląd, można ustawić czy zdjęcie ma być wyśrodkowane w pionie czy w poziomie, a po prawej stronie w tych kółeczkach widzimy ogólny wygląd kubka z każdej strony.

 3. Gdy klikniemy w koszyk mamy podgląd zamówionych rzeczy, oraz sumę. Klikamy złóż zamówienie.

4.Wypełniamy wszystkie puste pola.

5. Wybieramy dogodną formę dostawy... i nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekać na przesyłkę :)


Moje zamówienie:
Kubek termiczny:
  

 Podkładka pod kubek:
 

Moja opinia: 
Bardzo lubię personalizowane produkty, mamy wtedy coś czego nie ma nikt inny. Jestem pozytywnie zaskoczona, że cały proces tworzenia jest taki prosty i szybki i na pewno każdy bez problemu sobie z nim poradzi. Ogromny plus za szybką przesyłkę czekałam ok. 2-3 dni, do tego przesyłka było bardzo solidnie zapakowana i nie miało prawa się nic uszkodzić. Ja wybrałam kubek termiczny i podkładkę, które nie tylko świetnie się prezentują ale towarzyszą mi praktycznie codziennie. Ale zacznijmy może po kolei. Kubek wizualnie prezentuje się rewelacyjnie, jak sami widzicie nie ma się do czego przyczepić, zdjęcie jest bardzo "czyste". Co prawda kubek nie należy do największych, lecz do takich standardowych, ale mi to całkowicie odpowiada. Dosyć długo trzyma ciepło dzięki czemu możemy się cieszyć gorącym napojem w pracy, w szkole lub w innym miejscu przez dobrych kilka godzin. Znalazłam jeden mankament, który niestety jest w większości kubków termicznych, a mianowicie zauważyłam że z kubka się leje. Ale podsumowując kubek bardzo fajny, zgrabny, ale pokusiłabym się tutaj o lepszą uszczelkę. O podkładce pod kubek nie będę się zbytnio rozpisywać każdy dobrze zna jej zadanie, a spełnia je jak można się domyśleć wzorowo. Grafika bardzo czysta, ogólnie jestem zadowolona. Podsumowując primagia posiada bardzo szeroki asortyment, każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie. Myślę, że taki spersonalizowany produkt jest świetnym pomysłem na prezent dla bliskiej osoby ale i nie tylko :).