środa, 16 marca 2016

Deo Atomizery CD - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje dwóch deo atomizerów, które miałam okazję przetestować dzięki CD.

Od producenta:

CD Deo Atomizer owoc granatu:
Odświeżający dezodorant CD w atomizerze, zawierający naturalny wyciąg z granatu zapewnia niezawodną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem i długotrwałe uczucie świeżości przez całą dobę.
  • Przebadany dermatologicznie
  • Odpowiedni dla skóry wrażliwej
  • Nie pozostawia białych śladów
  • Nie zawiera soli aluminium
CD Happy Deo Orange Blossom
Kusi zapachem i posiada wiele cennych składników, w tym witaminę C – pomarańcza to owoc, który ma wiele do zaoferowania. Wykorzystywany jest w medycynie oraz coraz częściej w kosmetykach do pielęgnacji. Produkty zawierające olejki eteryczne pomarańczy mają działanie odprężające i poprawiające nastrój. Ten przyjemny aromat stanowi główną nutę zapachową nowej linii dezodorantów marki CD – Happy Deo!
 
Moja opinia: 
Deo Atomizery znajdują się w zgrabnych buteleczkach o pojemności 75ml. Jakoś ciężko mi było się przełamać i stosować je jak dezodoranty więc postanowiłam stosować je jako mgiełki do ciała. Atomizery fajnie rozpylają produkt na skórze, nie pryskają na boki, ani się nie wylewają. Oba zapachy bardzo przypadły mi do gustu zarówno granat jak i kwiat pomarańczy, mają bardzo przyjemny i orzeźwiający zapach więc myślę że świetnie się sprawdzą w upalne dni ale i nie tylko. Dodatkowym atutem jest to, że nie zostawiają śladów na ubraniach. Ogólnie dają  fajny efekt orzeźwienia, nie podrażniają skóry, i do tego są bardzo wydajne. Znalazłam również minus, mianowicie atomizery posiadają w składzie alkohol i to na pierwszym miejscu. Nie wiem jak sprawdziłyby się jako dezodoranty, ale jako mgiełki do ciała spisują się całkiem nieźle :).

4 komentarze:

  1. Marka ma naprawdę fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach granatu moze byc bardzo ciekawy :) fajna recenzja zapraszam do mnie,

    http://pomidorova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie natknęłam si ę na tę markę wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń