środa, 29 czerwca 2016

Novaclear seria Acne - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję produktów do cery trądzikowej z serii Acne, którą miałam okazje testować dzięki diagnosis.
1. Delikatny płyn do mycia twarzy Acne cleanser
Opis:
Delikatny płyn do mycia twarzy, zalecany do codziennej pielęgnacji skóry tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych. Substancje myjące zawarte w preparacie odblokowują pory, usuwają makijaż oraz obumarły naskórek. Acne Cleanser reguluje wydzielanie sebum oraz zapobiega powstawaniu zaskórników. Zawarte w Acne Cleanser: olejek z drzewa herbacianego oraz ekstrakt z kozieradki, skutecznie łagodzą zmiany zapalne. Alantoina i pantenol działają nawilżająco, powodując wygładzenie i zmiękczenie naskórka. Kwaśne pH płynu (pH=5,5) pomaga utrzymać ochronny płaszcz hydrolipidowy skóry.
Moja Opinia:
Muszę przyznać, że ten płyn bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Znajduje się w wygodnej, poręcznej buteleczce o pojemności 150 ml z pompką. Fajnie radzi sobie z usuwaniem sebum. Po użyciu skóra jest zdecydowanie bardziej nawilżona i odświeżona. Co najważniejsze płyn nie uczula, ani nie podrażnia skóry. Dodatkowym atutem jest to, że płyn jest bardzo wydajny i mimo systematycznego stosowania wystarcza na długi okres czasu :).

2. Maseczka do skóry tłustej, trądzikowej Acne mask
Opis:
Maska do cery tłustej i trądzikowej, zalecana do codziennej pielęgnacji skóry tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych. Zawarty w Acne Mask Silicon Complex absorbuje nadmiar łoju, oczyszcza pory z obumarłych komórek i toksyn nadając skórze zdrowy i świeży wygląd. Inflacin® skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz zmiany zapalne na skórze. Kwas mlekowy odblokowuje pory i działa antybakteryjnie.
Moja Opinia:
Maseczka zamknięta jest w tubce o pojemności 50g. Po bardzo krótkim czasie maseczka "wysycha" na twarzy. Mimo moich wcześniejszych obaw bardzo szybko się ją zmywa. Jeśli chodzi o działanie to rzeczywiście oczyszcza pory z obumarłych komórek, lecz zauważyłam że ta maska wysusza moją skórę. Nie stosuje jej już od jakiegoś czasu, nie chciałam całkowicie przesuszyć skóry. Nie wiem czy tylko u mnie się tak stało, ale w moim przypadku nie do końca się sprawdziła.

3. Krem do cery tłustej, trądzikowej Acne cream
Opis:
Krem do twarzy, zalecany do codziennej pielęgnacji skóry tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych. Zawarty w Acne Cream kwas salicylowy (2%), złuszczając delikatnie obumarły naskórek, zapobiega blokowaniu porów i powstawaniu nowych wyprysków, pozostawiając skórę czystą i wygładzoną. Obecny w preparacie Inflacin® skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalne na skórze. Squalane zapewnia właściwe nawilżenie skóry. 
Moja Opinia:
Trzecim kosmetykiem z tej serii jest krem. Jest on zamknięty w tubce o pojemności 40ml. Krem bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Zapobiega powstawaniu nowym wypryskom dzięki czemu skóra jest czysta i wygładzona. Dobrze nawilża i matuje skórę. Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona :).

4. Preparat punktowy do osuszania zmian trądzikowych Acne spot treatment
Opis:
Preparat punktowy do osuszania zmian trądzikowych. Odpowiednio dobrane w Acne Spot Treatment składniki działają osuszająco, złuszczająco i oczyszczająco. Kwas salicylowy (2%) działa antybakteryjnie i keratolitycznie, złuszcza delikatnie obumarły naskórek odblokowując pory. Obecny w preparacie Inflacin® skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalne na skórze. Acne Spot Treatment ma formę bezbarwnego żelu, po zastosowaniu nie zostawia śladów. Makijaż można wykonywać bezpośrednio po wyschnięciu preparatu. 
Moja Opinia:
Ostatnim kosmetykiem serii Acne jest preparat punktowy, którego byłam najbardziej ciekawa. Preparat znajduje się w małej tubce o pojemności 10ml. Ma żelową, lekką konsystencje, która dobrze się wchłania. Po zastosowaniu żelu na pojedyncze zmiany po ok.2-3 dniach zaczerwienienie znika razem z niedoskonałością. Z większymi niedoskonałościami radzi sobie zdecydowanie dłużej, ale dobrze jest go mieć zawsze przy sobie :).

Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj KLIK KLIK

poniedziałek, 27 czerwca 2016

Recenzja zbiorcza produktów Meglio

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję zbiorczą produktów, które miałam okazję przetestować dzięki Meglio.

1. Meglio Sgrassatore odłuszczacz lemon spray 750ml
Opis:
Nowy środek czyszczący o dużej koncentracji, owoc najbardziej zaawansowanych badań naukowych. Może mieć zastosowanie w każdym miejscu w domu i w pracy.
Piekarniki, okapy, krajalnice, talerze, zmywarki, grille, kominki, okna, żaluzje, ściany zmywalne, trudno usuwalne plamy z odzieży, buty sportowe, powierzchnie pracy, meble plastikowe, rowery, samochody, motocykle, kosiarki, silniki, sprzęty biurowe, wszystkie tłuste zabrudzenia trudne do usunięcia
Spryskać powierzchnię zabrudzoną i poczekać do 4min w przypadku plam trudno usuwalnych. Następnie spłukać. W przypadku filtrów do okapu pozostawić na 30 minut w roztworze wodnym z 10% rozpuszczonego produktu, po czym spłukać.
Moja Opinia:
Muszę przyznać, że nie pierwszy raz spotykam się z tym odtłuszczaczem, od pewnego czasu jest w moim domu na stałe. Odtłuszczacz ten znajduję się w pojemnej butelce o pojemności 750ml ze spryskiwaczem. Ma on jaskrawy żółty kolor, nawiązujący do cytrynowego zapachu. Jak można się domyśleć zapach nie jest zbyt przyjemny bo jest trochę chemiczny, ale w porównaniu z tego typu produktami nie ma wcale złego zapachu. Zawsze używam go do czyszczenia kuchenki, oraz piekarnika i tak było również w tym przypadku. Bez problemu poradził sobie z tłuszczem i innymi zabrudzeniami. Jest to produkt naprawdę godny polecenia, od dłuższego czasu jest u mnie w domu i nie zamienię go na żaden inny odtłuszczacz :)

2.Meglio Bagno
Opis:
Detergent do czyszczenia łazienki, czyści urządzenia sanitarne, kabiny prysznicowe, baterie, płytki, jednocześnie usuwając kamień. Nanieść bezpośrednio na czyszczone powierzchnie, po kilku minutach zmyć wodą. 
Moja Opinia:
Ten detergent widzę dopiero pierwszy raz i nie miałam pojęcia że jest w ofercie Meglio, ale od początku. Środek ten zamknięty jest w butelce o pojemności 500ml ze spryskiwaczem. Jeśli chodzi o zapach to ciężko jest mi go określić, ale nie jest mocno drażniący. Jeśli chodzi o działanie to jestem z niego mniej zadowolona niż z odtłuszczacza. Nie radzi on sobie z zabrudzeniami tak dobrze jakbym chciała, ale nie jest wcale źle. Stosowałam go do czyszczenia kabiny prysznicowej i baterii. Co prawda trochę radzi sobie z brudem, ale jest to takie połowiczne. Niemniej jednak kabina i baterie są zdecydowanie bardziej czystsze niż przed jego użyciem.
3. Meglio WC gel  750ml
Opis:
To specjalny środek do czyszczenia ubikacji.Usuwa wszystkie osady i kamień wapienny. 
Moja Opinia:
Tego produktu również nie miałam okazji spotkać na sklepowych półkach. Środek znajduje się w butelce o pojemności 750 ml z aplikatorem w kształcie zakrzywionego dzióbka. Ma niebieski kolor i żelową konsystencję. Jeśli chodzi o działanie to muszę przyznać, że jestem z niego zadowolona. Najlepiej po aplikacji zostawić go na dwie godziny, jest to dość długo dlatego zawsze zostawiam go na noc. Muszę przyznać, że efekty są widoczne gołym okiem, rzeczywiście produkt usuwa kamień z toalety na długi czas. Jestem naprawdę z niego zadowolona i z pewnością zostanie u mnie w domu na dłużej :).

Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj KLIK KLIK

niedziela, 26 czerwca 2016

Naklejka na ścianę- Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję naklejki na ścianę, którą otrzymałam do zrecenzowania od AKATJA.
 (Naklejka z folią transportową)
Opis:
Naklejki ścienne lub szablony malarskie z cytatem, napisem, to wyjątkowe i oryginalne dekoracje ścian. Duży napis ozdobną czcionką wzbogaci wnętrze, nada indywidualny charakter zarówno w pokoju młodzieżowym jak i korytarzu, salonie. Nalepka naklejona zarówno na płytki jak i na ścianę sprawi, że monotonna powierzchnia zyska nowy wymiar. Napisy doskonale wyglądają również na drzwiach szafie lub suficie...
Wzór możemy wyciąć jako nalepkę w wybranym kolorze lub jako jednorazowy szablon malarski - do malowania.
Na całą naklejkę naklejona jest folia transportowa ułatwiająca naklejenie naklejki w całości, jednak można bez trudu rozciąć elementy nożyczkami i naklejać według własnej kompozycji.
Moja Opinia:
Od samego początku zastanawiałam się jak taką naklejkę nakleja się na ścianę. Okazało się, że jest to naprawdę bardzo proste, a wszystko dokładnie jest opisane w dołączonej do naklejki instrukcji. Zamawiając naklejkę możemy sami sobie wybrać kolor napisu, wymiar, rodzaj tworzywa, oraz czy chcemy dodatkowe elementy takie jak cyrkonie. Ja postanowiłam wybrać naklejkę z napisem w klasycznym czarnym kolorze, który najbardziej pasował do mojego koloru ścian. Muszę przyznać, że taka naklejka kompletnie zmienia wygląd ściany niby niewielka rzecz, a naprawdę jest świetną ozdobą pomieszczenia. Naklejka jest bardzo trwała, nie odkleja się, ani nie brudzi. Podsumowując uważam, że naklejka jest naprawdę godna polecenia, w niedrogi sposób możemy zmienić wygląd pomieszczenia.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj KLIK KLIK

czwartek, 23 czerwca 2016

Recenzja książek od wydawnictwa NIKO

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje kilku książek, które otrzymałam od wydawnictwa NIKO.

1.Nowe zadania- piszemy zdania klasa II
Opis:
Została opracowana zgodnie z nową podstawą programową MEN.
Może być wykorzystywana jako dodatkowy zeszyt ćwiczeń do wszystkich podręczników dopuszczonych do użytku szkolnego na poziomie II klasy kształcenia zintegrowanego lub do doskonalenia umiejętności polonistycznych podczas pracy w domu.
Jej celem jest pokazanie, jak należy pisać krótkie wypowiedzi na podany temat, redagować zdania opisujące osoby, zwierzęta, rośliny i przedmioty, pisać krótkie pozdrowienia, życzenia i listy oraz poprawnie je adresować.
Moja Opinia:
Książka przeznaczona jest dla dzieci, które uczęszczają do 2 klasy szkoły podstawowej. Znajdziemy w niej wiele różnorodnych zadań, które wymagają od dziecka skupienia. Zadania są bardzo przyjemne, niektóre są łatwiejsze inne trochę trudniejsze, ale myślę że każdy 8 latek sobie z nimi poradzi jak nie samodzielnie to z drobną pomocą rodzica. 
2. Zwierzyniec zagadki profesora Rozumka
Opis: 
Zwierzyniec Zagadki Pofesora Rozumka to jedna z serii książeczek o Profesorze Rozumku.
Na 32 stronach każdej z publikacji znajdą Państwo szereg łamigłówek dla dzieci w wieku 6-9 lat.
Z naszymi książeczkami dziecko nie będzie się nudzić:
- dzięki łamigłówkom rozwijają się procesy myślowe
- szlaczki pomogą w rozwoju grafomotoryki
- zagadki na spostrzegawczość rozwiną chęć poznawania
- wiedza o świecie podana w ciekawy, przystępny sposób
- dla odprężenia: kolorowanki
Dodatkowo książeczka zawiera gratis – NAKLEJKI.

Moja Opinia: 
W tej książeczce nie znajdziemy typowych zadań, lecz różnego rodzaju zagadki m.in.: znajdź szczegóły,odszukaj powiększone fragmenty rysunku, przenieś obrazek i pokoloruj go. Książeczka również wymaga skupienia od dziecka, ale jest to pokazane w formie zabawy przez naukę, a jak wiemy dzieci najlepiej tak przyswajają wiedzę. Niektóre zagadki wymagają większego zastanowienia niż inne, ale myślę, że dzieci bez problemu sobie z nimi poradzą. Muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona tą książeczką, znajdziemy w niej sporo łamigłówek i jestem pewna że każde dziecko znajdzie swoją ulubioną łamigłówkę w tej książeczce :)
3. Główka pracuje teścik rozwiązuje
Opis:
Sprawdziany wiedzy i umiejętności szkolnych dla uczniów klas drugich” mają na celu systematyczne badanie opanowanych przez nich umiejętności i przyswojonych wiadomości z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej. W ten sposób ukierunkują i przygotują do sprawdzianu na zakończenie pierwszego etapu edukacji szkolnej.
Moja Opinia:
Książki skierowane są dla dzieci, uczęszczających do klas I i II szkoły podstawowej. Znajdziemy w nich testy. Każdy test ma określony czas na wykonanie, oraz określoną liczbę punktów. Zadania są naprawdę przyjemne mimo, że niektóre są trudniejsze. Dzieci z przyjemnością wykonują testy i dodatkowo sprawiają im całkiem niezłą frajdę.  Uważam, że książka bardzo fajna i przydatna, ponieważ możemy poćwiczyć z dzieckiem zadania w domu i przy okazji możemy sprawdzić jak dziecko sobie radzi z zadaniami.
4. Literki cytrynowe- uczą pisania i poprawią mowę
Opis:
Uczy rozpoznawania, nazywania i prawidłowego pisania liter.
Plusem publikacji są dołączone naklejki, które dadzą dzieciom wiele radości i pobudzą procesy myślowe. Każda naklejka jest częścią poszczególnych rysunków zawartych w książeczce.
Moja Opinia: 
Książka ta uczy podstaw takich jak: rozpoznawanie, nazywanie i prawidłowe pisanie literek. Na każdej stronie znajdziemy literki, które dziecko musi poprawić ołówkiem lub długopisem. Dzięki czemu uczy się jak prawidłowo pisać literki, W górnym rogu znajdują się rysunki, które zaczynają się na poprawianą literkę. Uważam, że książeczka jest świetna i z pewnością dzieci poznając literki będą miały świetną zabawę. Dodatkowo w książeczce znajdują się naklejki z literkami, oraz fragmentami obrazków zawartych w książeczce.

5. Tropik matematyczny dla klasy I i II
Opis:
Została opracowana zgodnie z nową podstawą programową MEN. Może być wykorzystywana jako uzupełniający zeszyt ćwiczeń do wszystkich podręczników dopuszczonych do użytku szkolnego na poziomie klasy II kształcenia zintegrowanego, do zajęć dydaktyczno–wyrównawczych lub doskonalenia umiejętności matematycznych podczas pracy w domu.
autorka
Moja Opinia: 
Książeczki mają wiele różnorodnych zadań z zakresu matematyki. Nie są to takie typowe zadania, znajdziemy w nich: różne rysunki, liczenie na czas ,labirynty,poprawianie rysunku po śladzie i wiele wiele innych. Na początku myślałam, że dzieci będą dość oporne do zadań matematycznych, ale o dziwo nawet same domagają się zadań z tych książek. Wszystkie polecenia są zrozumiałe dla dzieci, a wykonywanie zadań jest bardzo przyjemne i dostarcza wiele radości dzieciom.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: KLIK KLIK

wtorek, 14 czerwca 2016

Produkty Lula recenzja zbiorcza

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję zbiorczą produktów Lula, która miałam okazję przetestować dzięki Stella Pack.

1. Chusteczki nawilżane dla dzieci Lula

Opis:
Miękkie i delikatne chusteczki z dodatkiem pantenolu pomagają łagodzić podrażnienia skóry. 
Moja Opinia: 
Zapach chusteczek jest bardzo przyjemny, taki odświeżający więc według mnie jak najbardziej na plus. Ja wprawdzie nie mam dzieci, ale chusteczki oddałam dla dwunastomiesięcznego dziecka z rodziny więc jakby miałam stałą relację z testów chusteczek :). Chusteczki bardzo dobrze nawilżają skórę dziecka, nie uczulają i nie podrażniają. Chusteczki na pierwszy rzut oka mogą wydawać się bardzo cieniutkie, ale nie dziurawią się za co duży plus. W opakowaniu znajdziemy 72 chusteczki w przystępnej cenie więc myślę, że są godne polecenia :)

2.Chusteczki do demakijażu Lula

Opis: 
Miękkie i delikatne chusteczki do demakijażu szybko i skutecznie usuwają makijaż i oczyszczają skórę twarzy. 
Moja Opinia:
W tym przypadku zapach jest również bardzo przyjemny i delikatny. Jeśli chodzi o zmywanie makijażu to radzą sobie naprawdę świetnie. Ja bez problemu zmywałam makijaż za pomocą jednej chusteczki, maluje się delikatnie więc trudno mi powiedzieć jak to będzie wyglądało u osób, które wolą mocniejszy makijaż. Po każdym użyciu chusteczek czuje taką jakby świeżość na skórze co jest bardzo przyjemne.

3.Nawilżany papier toaletowy Lula

Opis:
- Miękki i delikatny nawilżany papier toaletowy dokładnie oczyszcza skórę pozostawiając przyjemne uczucie świeżości i nawilżenia..
- Wzbogacony o ekstrakt z rumianku, który ma właściwości łagodzące i pielęgnujące.
 

Moja Opinia:
Muszę przyznać, że z nawilżanym papierem toaletowym nie mam do czynienia pierwszy raz. Jest to z pewnością świetna alternatywa dla zwykłego papieru podczas podróży. Papier ten bez problemu możemy spłukiwać w toalecie. Ma bardzo przyjemny zapach i dodatkowo nawilża.

4. Patyczki do uszu Lula

Opis:
- Miękkie i delikatne
- wykonane z czystej 100% bawełny oraz polipropylenowego patyczka
- Przeznaczone do celów higieniczno - kosmetycznych
- zawierają ekstrakt z aloesu
Moja Opinia:
Te patyczki nie wyróżniają się zbyt szczególnie na tle innych patyczków do uszu. Te za to mają dodatkowo ekstrakt z aloesu za co duży plus. Końcówka patyczków jest miękka i zaokrąglona dzięki czemu możemy swobodnie wyczyścić ucho. Patyczki również używałam podczas malowania paznokci. Zdarza mi się nałożyć lakier na skórki a za pomocą patyczka bez problemu możemy go usunąć ze skórek. Ogólnie patyczki spełniły swoją rolę :).

Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj : KLIK KLIK