19:46

Grudniowy przegląd gazetek promocyjnych.

Witajcie. Postanowiłam,że raz w miesiącu będzie post o gazetkach promocyjnych. Myślę,że jest to bardzo fajna sprawa,ponieważ czasem idzie coś fajnego "wyhaczyć" ,ale wtedy portfel się niestety kurczy ;).

Zacznijmy może od dayli .Bardzo fajne zestawy z kosmetykami i dużo promocji. Pełna wersja gazetki:KLIK

Viewer_small_dayli-00

Następna gazetka jest z Super-Pharm. Znajdziemy w niej między innymi wyprzedaż perfum . Kupując jeden perfum drugi mamy -60% tańszy.Pełna wersja gazetki : KLIK

Viewer_small_sp-11

W biedronce znajdziemy natomiast bardzo fajne kosmetyczki za 24.99 . Zastanawiam się nad brązową , wydaje się dość pojemna ;). Pełna wersja gazetki: KLIK

Viewer_small_25

A na koniec Lidl.Tutaj natomiast zestawy do stylizacji włosów lokówki, prostownice itd. Ale również pędzle do makijażu , oraz lusterko kosmetyczne . Pełna wersja gazetki : KLIK
Viewer_small_lidl-21

Pędzelek do makijażu


20

Pędzelek do makijażu

 

 Pędzelek do makijażu

Lusterko kosmetyczne

Lusterko kosmetyczne



 Znalazłyście dla siebie coś ciekawego?. Ja mam kilka rzeczy na oku, zobaczę co uda mi się upolować ;).

5 komentarzy:

  1. Już rozglądałam się w biedronce ale jakoś nic specjalnie mnie nie skusiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dayli ani Super-Pharm nie mam nigdzie w pobliżu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja podobnie :) mam nową gazetkę hebe, ale nie ma nic specjalnego :)

      Usuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger