13:28

Warzywa i owoce liofilizowane Eleniuszki

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję owoców i warzyw liofilizowanych, które otrzymałam do testów dzięki Elena.
Opis produktów ze strony producenta:
Wykorzystując najnowsze technologie pozbywamy się wody z jedzenia i pakujemy je w kosmiczny sposób. To dosłownie ten rodzaj działania, który jest wykorzystywany w astronautyce. Liofilizowane produkty zachowują wszystkie zdrowotne wartości świeżego jedzenia, pozbywając je ciężaru i wstrzymując dla niego upływ czasu. Liofilizowana żywność jest niezwykle przydatna w podróży - jest lekka i poręczna.

Moja Opinia:
Z żywnością liofilizowaną spotkałam się już nie raz, ale nie w postaci zdrowych chipsów. Eleniuszki to zdecydowanie zdrowsza wersja klasycznych, sklepowych chipsów jak i słodyczy. Zamknięte są w torebkach ze strunowym zamknięciem dzięki czemu możemy zabrać je ze sobą wszędzie i nie musimy zjeść wszystkiego na raz. Jeśli chodzi o smak i aromat to są identyczne jak w przypadku świeżych owoców i warzyw. Różnią się jedynie konsystencją, która z początku wydaje się dość dziwna, ale da się do niej przyzwyczaić. W paczce znalazłam również buraczki liofilizowane i do nich byłam dość sceptycznie nastawiona, ale naprawdę są bardzo smaczne. Uważam, że Eleniuszki to świetna przekąska w ciągu dnia dla dzieci jak i dorosłych. Dzięki opakowaniom ze strunowym zamknięciem możemy zabrać je ze sobą wszędzie i dodatkowo zajmują naprawdę niewiele miejsca.


Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: KLIK KLIK

30 komentarzy:

  1. uwielbiam takie owoce, szczególnie rano do owsianki czy jogurtu, myć nie trzeba i kroić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym wypróbowała buraczki liofilizowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada baaardzo ciekawie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne! Bardzo lubie owoce powstałe w tym procesie! Super ze teraz wiem gdzie kupować :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze takich warzyw i owoców nie próbowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja szukam takich chipsów i u nas coś ciężko stacjonarne coś kupić ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Podjadałam truskawkowe ;-)


    http://sukienkiinietylko.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa alternatywa...fajne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają bardzo apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. dodawałabym do płatków z mlekiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Liofilizowane owoce doskonale sprawdzają się do dekoracji ciast i deserów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sprawa między posiłkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś już podobne próbowałam i były świetne :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie przepadam za liofilizowanymi owocami (warzyw w tej formie jeszcze nie jadłam), zdecydowanie wolę 'zwykłe', najlepiej prosto z ogródka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym je posmakowała - to doskonała przekąska między posiłkami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jadłam kiedyś podobne owoce ale powiem szczerze że wole słodycze ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię liofy :) czasem dodaję do jogurtu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie jestem na tak! uwielbiam zdrowsze zamienniki!

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zamówię sobie na próbę. Na zdjęciach to wygląda bardzo smacznie. Pozdrawiam, Michał (www.testujacymichal.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger