23:38

Multifunkcyjna pianka oczyszczająca 3w1 Selfie Project

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje kolejnego już produktu, który mam przyjemność dzięki Selfie Project. Co sądzę o tym kosmetyku? Jak się sprawdził podczas dość długiego testowania? Zapraszam do przeczytania.
Od producenta:
Mlecznobiała, puszysta Multifunkcyjna pianka oczyszczająca 3w1 z mleczkiem migdałowym otula skórę, zapewniając jej doskonałe, łagodne oczyszczenie.
Cena: 17.99 zł (Rossmann) 
Moja Opinia:
Nie będę ukrywać, że kosmetyki od Selfie Project moja skóra uwielbia już od dość długiego czasu. Co prawda z ową serią Milky Way miałam do czynienia po raz pierwszy i bardzo się cieszę, że miałam okazję poznać produkty z powyższej serii. Jeśli chodzi o piankę oczyszczającą to na duży plus zasługuje buteleczka dość poręczna i co najważniejsze z wygodnym aplikatorem w postaci pompki, dzięki której można wydobyć odpowiednią ilość produktu. Konsystencja w butelce jest wodnista, dopiero po zaaplikowaniu wychodzi pianka, ale nie jest to taka zbita pianka tylko bardziej taka z dodatkiem wody. To może być małym minusem, bo muszę przyznać że wolę takie zbite konsystencję, ale wiadomo że kluczowe jest tutaj działanie. Pianka ma naprawdę przepiękny zapach, zresztą jak wszystkie produkty z tej serii, niby delikatny, ale bardzo trafia w mój gust. Przechodząc do najważniejszego czyli działania to muszę powiedzieć, że pianka u mnie bardzo fajnie się sprawdziła. Zmniejsza zaczerwienienia i podrażnienia w moim przypadku są to oczywiście skutki trądziku, dodatkowo nawilża skórę i nie zostawia uczucia ściągnięcia. Świetnie uzupełnia się z pozostałymi kosmetykami serii Milky Way. Podsumowując dla mojej skóry trądzikowej ten produkt to ukojenie, wiadomo, że wymaga systematyczności, ale ja widzę efekty. Ma piękny zapach, co prawda konsystencja jak dla mnie na mały minus, ale ogólnie uważam, że produkt jest bardzo dobry i godny uwagi. Dostępny w drogeriach Rossmann.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: KLIK

17 komentarzy:

  1. ciekawi mnie ten produkt, spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że produkt się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam szczerze, że mimo iż wpadam do Rossmana to nei znam tego produktu- a z Twojej receznji wynika,ze warto sie z nim zapoznać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że się sprawdziła ta pianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej mnie kuszą produkty Selfie Project. Na pewno któryś wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja do tej firmy jakoś miłości nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie nie znam, a mega ciekawy produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory omijałam kosmetyki Selfie Project,w sumie nie wiem dlaczego😊
    Chętnie wypróbuję tą piankę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej kuracji - fajnie że się sprawdził!pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie chyba sama przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Korzystam z niej od niedawna i na razie jestem zadowolona :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie na chwilę obecną ta pianka nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O to w takim razie i u mnie może się sprawdzić :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze, że się sprawdził.

    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile to pomysłów mają producenci.
    Trzeba koniecznie wypróbować.
    Serdeczne pozdrowienia z nad sztalug malarskich.
    zapraszam do mojej strony
    http://krystynaczarnecka.pl/
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger