21:54

MyGiftDNA - Prezent Dla Wielbiciela Zwierząt

Dzisiaj zamiast typowej recenzji przygotowałam dla was propozycję na prezent dla wielbiciela zwierząt. Nie wiem dlaczego, ale największymi wielbicielami zwierząt wydają mi się być dzieci, ponieważ one tak naprawdę od pierwszych dni obcują ze zwierzętami i nie mam na myśli tu psa, kota czy innego zwierzaka, ale spotykają się z nimi w postaci maskotek, w książeczkach, czy też na ubrankach i innych tego typu rzeczach. Mam dla was 3 różne propozycję, które świetnie sprawdzą się na urodziny czy też inne okazję. Jeśli jesteście ciekawi, które rzeczy spodobały mi się najbardziej z asortymentu MyGiftDNA to zapraszam do dalszego czytania.
Ta poduszka, od razu wpadła mi w oko, gdy zobaczyłam tą uroczą grafikę w postaci pandy. Muszę wam powiedzieć, że najbardziej zaskoczyło mnie to, że poduszka wygląda identycznie jak na stronie, co się rzadko zdarza, ponieważ przeważnie na zdjęciach produkt wygląda lepiej niż w rzeczywistości. Poszewka wykonana jest z grubej tkaniny, a nadruk jest naprawdę świetnie wykonany więc myślę, że z pewnością posłuży długie lata. Dodatkowo niewątpliwym atutem jest to, że można dokonać personalizacji i napisać imię osoby, którą chcemy obdarować, dzięki czemu poduszka będzie świetną pamiątką. Podsumowując poduszka jest naprawdę bardzo wygodna, sprawdzi się nie tylko do leżenia, ale również jako dekoracja do dziecięcego pokoju.
Panda na poduszce spodobała mi się tak bardzo, że do kompletu wybrałam również ręcznik z kapturkiem dla niemowląt. Ręcznik jest mięciutki i ciepły, dzięki czemu sprawdzi się również idealnie jako kocyk. Na pochwałę zasługuje materiał z którego składa się ręcznik, oraz świetnie wykonany nadruk wraz z personalizacją, dzięki czemu ręcznik jest świetnym prezentem dla koleżanki, siostry czy kogoś z rodziny kto spodziewa się dziecka, lub będzie też idealnym prezentem z okazji narodzin. Kolorystyka bardzo przyjemna dla oka i przy okazji przełamuję trochę stereotyp, że wszystko dla dziewczynki powinno być różowe. Mimo, że tego różu jest tak mało to uważam, że jest bardzo dziewczęcy.
Ostatnią moją propozycją jest plecak dla dziecka. Jest to niewątpliwie oryginalny prezent, ponieważ nie spotkamy takiego w sklepie, więc dziecko będzie się wyróżniać np. w przedszkolu czy też w podróży. Największym atutem tego plecaka jest fakt, że jest funkcjonalny, ponieważ nie spełnia tylko funkcji przechowywania, ale również pluszaka, więc myślę, że dla dziecka to idealna opcja. Personalizacja w postaci haftu sprawi, że dziecko nie będzie miało wątpliwości, że jest to jego plecak. Podsumowując jest to świetny prezent, dla trochę większego dziecka, które zaczyna przygodę w przedszkolu i chce mieć przy sobie, nie tylko najpotrzebniejsze rzeczy, ale również wiernego przyjaciela w postaci pluszaka.

Mam nadzieję, że powyższe propozycję również wam przypadły do gustu, a jeśli nie to nic straconego, ponieważ na stronie MyGiftDNA jest tak szeroki wybór, że każdy znajdzie odpowiednie prezenty na mnóstwo różnych okazji.

9 komentarzy:

  1. Super propozycje plecak i ręcznik najbardziej mi się spodobały :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale super podusie. Sama chętnie bym taką przygarnęła. Moim wymarzonym prezentem zawsze było moja profesjonalna karykatura :D Ciekawe jakbym wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę Ci podziękować zainspirowałaś mnie <3 W ostatnim czasie moją wielką pasją jest projektowanie logo i szukałem inspiracji na projekt dla sklepu zoologicznego :D I Panda to jest to czego szukałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci szczerze ze jeśli chodzi o te maskotki,zwierzaki i dzieci-Nie pomyślałam o tym w ten sposób 😀
    Wszystkie trzy gadżety mi się bardzo podobają ❤
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ten plecaczek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są takie personalizowane prezenty :) Choć z drugiej strony mojego juniora staram się nie podpisywać imieniem, bo zawołanie do dziecka po imieniu przez obcą osobę budzi jego zaufanie, a to w sytuacjach zagrożenia dodatkowe niebezpieczeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka razy zamawiałam z MyGiftdna i maja tam naprawdę świetnej jakości produkty. A ta podusia urocza!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne prezenty. Znam stronę, ale jeszcze nie miałam okazji zamawiać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger