17:16

Batony Hi5! - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję batoników Hi5!, które nie ukrywam, że są dla mnie nowością. Miałam okazje ich spróbować dzięki DuoLife. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii i lubicie zdrowsze wersje słodyczy to zapraszam do dalszego czytania.
Od Producenta:
Batony Hi5! zostały opracowane z myślą o prostym, jakościowym i zdrowym składzie. Samo dobro, prosto z natury… To połączenie dobroczynnego miodu, który towarzyszy człowiekowi od wieków, z najnowocześniejszym procesem utrwalania żywności – liofilizacją oraz innowacyjną metodą puffingu, za pomocą której suszone są pozostałe owoce, które nie podlegały procesowi liofilizacji. Dzięki zastosowaniu tych dwóch procesów owoce nie tracą zapachu, smaku i wartości odżywczych. 
Moja Opinia:
Jak już wcześniej wspomniałam batony są dla mnie nowością. Nie spotkałam ich wcześniej nigdzie w sklepie, więc byłam bardzo ciekawa czy mi zasmakują. Miałam okazję spróbować dwóch wersji smakowych- z ziarnami kakaowca, nasionami sezamu, wiórkami kokosowymi (beeVital), oraz jagodami goji,orzechami nerkowca, sezamem(beeDetox). Muszę przyznać, że bardzo zaskoczyła mnie struktura tych batonów, bo nie jest ona taka typowa dla tego typu produktu, jest zbita, ale dość miękka. Ich bazą jest miód z polskich pasiek,który dodaje nutki słodyczy. Warto zaznaczyć, że nie zawierają cukru, tylko same naturalne składniki. Jeśli mam być szczera bardziej zasmakował mi baton beeVital, ze względu na to, że jest wyczuwalna w nim słodycz przełamana kokosem i kakao. Drugi baton beeDetox jest dla mnie bardziej wytrawny, chyba ze względu na jagody goji, które mają oryginalny smak. Batony są świetną przekąską do pracy czy szkoły. Są sprzedawane w opakowaniu zbiorczym, w którym znajduje się 14 batonów( po 2 z każdego smaku) i za takie opakowanie zapłacimy 152 zł. Uważam, że to dużo, bo wychodzi za jednego batona ponad 10 zł. Podsumowując batony są całkiem smaczne i pożywne. Świetnie sprawdzą się w postaci przekąski. Niestety są też minusy, a mianowicie szkoda, że batony są sprzedawane tylko w opakowaniu zbiorczym, oraz że kosztują tak dużo.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: WWW FB

A czy wy lubicie takie zdrowsze wersje batonów? Które są waszymi ulubionymi?

16 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam zdrowsze wersje batonów od tych przepełnionym cukrem, uwielbiam proteinowe batony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się dotąd z tymi batonami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie widziałam nigdzie tych batonów. Spróbowałabym ich, może by mi zasmakowały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych batonów nie jadłam ale ogólnie lubię takie przekąski :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli batony,to tylko takie ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz o nich słyszę
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. jaram się takimi zdrowymi batonikami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie zdrowe przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Batoniki fajnie się prezentują :D Chętnie bym spróbowała ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego typu batoniki są moimi ulubieńcami :)
    Tych jeszcze nie jadłam, ale wyglądają smacznie :)
    Pozdrawiam serdecznie, dołączam do grona czytelników
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie batoniki, ale te są troszkę zbyt drogie, jak dla mnie. Podobne można zrobić samemu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale wyglądają, pierwszy raz je widzę.
    Ja chyba nie mam ulubionych zdrowych batonów.

    OdpowiedzUsuń
  13. 10zł za batona t jest chora cena ; tym bardziej, że można samemu takie batoniki skminić

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger