17:02

Eubiona Odżywka

Jakiś czas temu otrzymałam od firmy Greenhouse kilkanaście próbek . Dzisiaj przyszedł czas na ich recenzje. Z góry uprzedzam ze zdjęcia są z internetu , ponieważ chciałabym abyście widzieli pełnowartościowe produkty a nie próbki , gdyby ktoś chciał zakupić .

Na pierwszy ogień idzie Eubiona - odżywka do włosów z olejkiem z pestek winogron i ekstraktem z limonki.
Od producenta : Zawarty w odżywce olejek z pestek winogron oraz ekstrakt z limonki, nawilża włosy i nadaje im głęboki połysk. Odżywka ułatwia rozczesywanie włosów. Unikalne składniki dostarczają włosom niezbędnego nawilżenia. Włosy nabierają objętości, stają się bardziej sprężyste i lekkie.

ODŻYWKA DO WŁOSÓW (EKSTRAKT Z LIMONEK PESTEK WINOGRON) 125 ml

Moja opinia :
Trudno mi jest cokolwiek powiedzieć o tym produkcie , jak i o reszcie produktów , ponieważ otrzymałam tylko 5 ml próbki . Odżywki otrzymałam 4 saszetki czyli mi starczyło na 2 użycia , ponieważ mam grube włosy . Po tych dwóch użyciach tak na prawdę nie mogę prawie nic stwierdzić , jedynie co zauważyłam to to że moje włosy po pierwszym użyciu stały się lekkie .Efekt lekkości utrzymuje się ok 3dni więc całkiem sporo jak na takie próbki . Gdybym miała więcej próbek lub otrzymałabym pełnowartościowy produkt mogłabym powiedzieć więcej o tym produkcie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger