17:12

Recenzja mleka do kąpieli

Kolejną próbkę otrzymaną od Greenhouse jest Mleko do Kąpieli .


Od producenta :
Odpręż się na moment i zanurz się w świece królowej Kleopatry.Prawdziwe szwajcarskie mleko alpejskie i ekstrakt z jęczmienia pielęgnują skórę,a kwiatowy zapach relaksuje umysł i ciało.





Moja opinia:
Będę się powtarzać , ale tego mleka otrzymałam tylko jedną próbkę a to mało żeby stwierdzić cokolwiek .  Powiem wam co zauważyłam . Więc na pewno biorąc kąpiel w takim mleku możemy się odprężyć , czuć lekki zapach kwiatów . Zdziwiło mnie najbardziej to że mleko te miało postać drobno zmielonego proszku , a przyznam szczerze że spodziewałam się płynu po opisie . Ale płyn czy proszek różnicy nie robi jak jest dobry to i tak zadziała ; ) . Gdy wsypiemy proszek dosyć szybko się rozpuści i pojawi się piana . Ja osobiście lubię takie umilaczę do kąpieli . Polecam tym , którzy szczególnie lubią posiedzieć długo w wannie ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger