16:00

BETA-SKIN NATURAL ACTIVE CREAM

Dzisiaj przychodzę do was z kolejną recenzją , tym razem wyrobu medycznego Beta-Skin .

O produkcie :
Beta-Skin Natural Active Cream to unikalna formuła zapewniająca bezpieczne stosowanie, niwelująca
objawy towarzyszące poszczególnym dermatozom, tj. uporczywy świąd, uczucie pieczenia, zaczerwienienie oraz suchość skóry i nadmierne łuszczenie. Wyrób wykazuje intensywne właściwości
regenerujące, łagodzące zmiany skórne, regulujące wzmożony łojotok i nadmierne rogowacenie.

PRZEWIDZIANE ZASTOSOWANIE WYROBU
Beta-Skin Natural Active Cream należy stosować w obrębie nieuszkodzonej skóry twarzy i innych partii ciała. Wyrób przeznaczony jest do stosowania we wspomaganiu leczenia, a także w łagodzeniu przebiegu następujących chorób skóry:
  • łojotokowe zapalenie skóry
  • atopowe zapalenie skóry
  • kontaktowe zapalenie skóry
  • łuszczyca
  • trądzik młodzieńczy
 
Moja opinia :
Jak się domyślacie wyrób ten stosowałam na trądzik młodzieńczy , z którym się borykam ładnych parę lat . Stosuje go już od około 3 miesięcy i efekty są zadowalające . Jeszcze kilka miesięcy temu moja twarz wyglądała jak pobojowisko . Miałam straszny trądzik , że w nie których miejscach był już stan zapalny . Po tym kremie jest już zdecydowanie lepiej . Skóra zrobiła się gładka w dotyku , a gdy wyskoczy mi od czasu do czasu jakaś niedoskonałość to za kilka dni już jej nie ma . Jedyną rzeczą do której mogłabym się przyczepić jest dość specyficzny zapach . Na początku ciężko mi było się do niego przyzwyczaić , jednak po dłuższym stosowaniu zapach przestał mnie drażnić . Uważam , że kram bardzo dobrze się sprawdził . Myślę , że jak tylko go gdzieś znajdę w rozsądnej cenie to z pewnością kupie ponownie ; ) . Dziękuje Beta-Skin za otrzymany produkt do testów  ; ) .

3 komentarze:

  1. Również używam tego kremu, tylko, ze u mnie ma on zastosowanie na łuszczycę :) równie dobrze sobie z nią radzi, choć nie sprawia by zaniknęła całkowicie. miejsca chore są tylko dobrze nawilzone i co najważniejsze bez łuski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo przypadł do gustu ten krem. Co prawda zapach jest specyficzny, ale można się przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś i fakt zapach troch mnie zniechęcał do używania go, ale sprawdza się w 90%


    Obserwuje i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger