20:01

Podkład Skin Perfection od Prestige Cosmetics - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję podkładu Skin Perfection, który miałam okazję przetestować dzięki Prestige Cosmetics.
O podkładzie:
Skin Perfection Foundation – matujący, odmładzający podkład o nowatorskiej formule z kwasem hialuronowym i witaminą E, zapewniający głębokie nawilżenie – szczególnie polecany cerom dojrzałym, lekko liftingujący.
Moja Opinia: 
Muszę przyznać, że byłam bardzo ciekawa tego kosmetyku. Miałam nadzieję, że znajdę w końcu idealny podkład dla mojej cery, ale niestety się pomyliłam. Produkt znajduje się w buteleczce z pompką. Bardzo lubię tego typu opakowania ze względu na higienę, oraz wygodę. Dodatkowym plusem tego produktu, jest to że posiada filtr ochronny SPF 15. Do testów otrzymałam podkład o nr 04 Skin Beige. Na początku, gdy zobaczyłam ten kolor na zakrętce pomyślałam że fajnie że nie jest taki jasny tylko troszkę ciemniejszy. Moje pozytywne nastawienie zmieniło się, gdy trochę podkładu roztarłam na ręce, okazał się on być zdecydowanie za ciemny dla mnie i raczej byłby za ciemny dla większości kobiet. Ciężko jest mi cokolwiek napisać na temat tego podkładu, gdyż nie używam go bo jest dla mnie za ciemny, a nie mam też go komu dać, ponieważ nikt z rodziny ani ze znajomych nie ma takiej karnacji. No cóż, jedyne plusy jakie zauważyłam, to wygodne opakowanie, oraz filtr ochronny SPF 15 i na tym plusy się kończą. Podsumowując: podkład u mnie się zupełnie nie sprawdził, zdecydowanie jestem na nie.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: KLIK KLIK

23 komentarze:

  1. Nie używałam tego podkładu nigdy, ale po recenzji pewnie się na niego nie skuszę ;) zdecydowanie jest bardzo ciemny, lecz również lubię gdy podkłady są w tego typu opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od jakiegoś czasu omijam takie podkłady. Zamieniłam je na podkłady mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie spotkałam, ale czasem też zdarzało mi się wybrać zbyt ciemny podkład :/ znam to rozczarowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy mi by kolor pasował z reguły wybieram te ciemnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, dla mnie byłby za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie zbyt ciemny, może gdybyś miała kolor idealnie dopasowany do Twojej cery było by ok

    OdpowiedzUsuń
  8. rzadko używam fluidy :) Dzięki za komenat i odwiedziny :)

    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś miałam przyjemność chyba testować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz o nim słyszę

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie nowość! dzięki za opinię :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupuję zawsze ten sam, sprawdzony podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy go nie używałam, ani mnie nie kusił. Kolor za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy blog. Powodzenia w dalszym prowadzeniu. Oczywiście zapraszam do mnie https://testowaniezpaulaiwera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor baaaardzo ciemny. Na pewno nieodpowiedni dla takiego bladziocha jak ja.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger