17:25

INSIGHT NOURISHING CONDITIONER - odżywka silnie nawadniająca do włosów

Kilka dni temu pisałam wam o szamponie Insight z Serii Anti Frizz. Wspomniałam, że kupiłam ostatni, ale nie udało mi się załapać na odżywkę z tej samej serii. Sprzedawczyni ze sklepu zaproponowała mi odżywkę z innej serii, która ma podobne działanie do tej, którą miałam zamiar kupić.
O produkcie:
Wzmacnia suche i odwodnione włosy, pozostawiając je lśniące i miękkie w dotyku. Organiczne składniki zapewniają sprężystość i elastyczność włosom, działając kojąco na skórę głowy.
Cena: ok. 36zł/500ml


Skład:
Aqua (Water), Cetrimonium Chloride, Ce-tearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, AvenaSativa (Oat) Bran Extract, Shorea Stenoptera Seed Butter, Parfum (Fragrance), Citric Acid, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

W tym przypadku nie zdecydowałam się na większe opakowanie. Od początku nie byłam zbytnio do niej przekonana, ze względu na to, że nie planowałam kupować nic z innej serii niż Anti Frizz. Postanowiłam zaryzykować, bo nie miałam wiele do stracenia. Czy żałuje swojej decyzji? Absolutnie nie. Odżywka jest naprawdę świetnym uzupełnieniem szamponu z tej samej firmy. Ma zbitą konsystencję, która bardzo fajnie rozprowadza się na włosach. Ma identyczny zapach, jak w przypadku szamponu, który utrzymuję się na włosach nawet następnego dnia. Butelka wyposażona w pompkę to świetne rozwiązanie dla tego typu kosmetyków. Dzięki temu że ma działanie nawadniające tak jak szampon którego używam moje włosy są miękkie w dotyku i zdecydowanie bardziej nawilżone. Mogę z czystym sumieniem polecić tą odżywkę osobą, które mają suche włosy i szukają sposobu, żeby je odżywić.

25 komentarzy:

  1. widzę, że zapowiada się ciekawie :D Sama bym się na nią skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście ja takich problemów nie mam, ale z pewnością powiem o tej odżywce mamie =)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Widzę, że to coś ciekawego. Zastanawiam się jak by się to sprawdziło po keratynowym prostowaniu. Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nic z tej firmy nie używałam, ale brzmi całkiem nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam w planach odżywkę tej marki, a jak na suchych włosach powinna się sprawdzić to pewnie wezmę ją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great review!So, I can recommend it to people with dry hair.

    https://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A właśnie szukałam jakiegoś dobrego duetu do włosów...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dla moich włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marki nie znam ale przyjrzalabym sie bliżej Twojej propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno etykieta nie zachęciła by mnie do zakupu tej odżywki, ale po Twojej recenzji mam ochotę ją wypróbować w duecie z szamponem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zdecydowanie stawiam na tańsze odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Looks like a nice product from the texture.

    http://www.missymayification.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę coś ciekawego, chętnie bym ją wypróbowała, może przy jakiejś okazji ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytam, że nie żałujesz zakupu- więc jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. moje włosy są specyficzne i nie lubię nowości;p się przyzwyczaiły do pielęgnacji jaką im serwuję i im dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę olej kokosowy w składzie a to znak, że odżywka nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe jak sprawdziłaby się u mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedawno był istny szał na punkcie tej marki, ale jeszcze na nic się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydała by mi sie moje włosy dosyć często bywają suche i mało produktów na nie działą

    OdpowiedzUsuń
  20. Przy moich przetłuszczających włosach raczej tylko by je obciążyła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie poszukuje idealnej odżywki dla siebie ;) do poprzedniej już włosy się przyzwyczaiły i jakoś tak przestała działać...

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam tą odżywkę, bardzo mi się spodobała :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger