13:24

By Souli Świeca Sandal Wood - Recenzja

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję świecy, którą otrzymałam jakiś czas temu od By Souli.
Od producenta:
Czy wiesz, że świece nasze są wykonane z naturalnego wosku sojowego pozyskany z ziaren soi, który jest niczym innym tylko olejem sojowym! Nie zawiera niebezpiecznych związków, nie jest modyfikowany genetycznie (non GMO), nie zawiera pestycydów, toksyn i herbicydów, czyli całego tego towarzystwa, którego staramy się unikać, jeśli próbujemy prowadzić mniej lub bardziej czyste życie ?

Wosk sojowy , którego naturalnym kolorem jest odcień kości słoniowej, zawiera śladowe ilości węgla, więc nasza świeca nie kopci podczas palenia. Łączny czas palenia jednej świecy to ok. 40 godzin, jednak aby osiągnąć tę górną granicę użyteczności, należy jednorazowo palić świecę co najmniej 3 godziny.
Nasz produkt, ani żaden składnik, z którego jest on wykonany nie był nigdy testowany na zwierzętach. To dla nas ważne, szukamy wysokiej jakości życia. Palony wosk sojowy jest bezpieczny dla alergików, dzieci i zwierząt domowych. Wosk z naszych świec może być używany do masażu, jest on niczym innym jak po prostu olejem sojowym.

Cena: 57 zł
Moja Opinia: 
Odkąd tylko otrzymałam paczkę, byłam niesamowicie zaskoczona tym jak pięknie była zapakowana. Widać, że firma od samego początku chcę wywrzeć bardzo dobre wrażenie na kliencie i tak też się dzieję. Świeca jest dość duża i starcza na ok. 40 godzin palenia. Ma bardzo ładny zapach, który kojarzy mi się z eleganckimi perfumami. Od samego początku najbardziej zaciekawił mnie knot, który jest nietypowy dla świec, a mianowicie w przypadku świec By Souli mamy do czynienia z całkiem sporymi, drewnianymi knotami i muszę przyznać, że pierwszy raz się z takimi spotykam. Świece są produkowane z naturalnego wosku sojowego, dzięki czemu nie zawierają żadnych szkodliwych związków, oraz nie kopcą się podczas palenia. W trakcie palenia świecy w całym domu czuć przepiękny zapach, który utrzymuje się dość długo. Ja miałam okazję przetestować świecę o zapachu drzewa sandałowego, ale są jeszcze dwa inne zapachy do wyboru takie jak: zielona herbata czy arbuz. Jakby tego było mało, wosk z owych świec można stosować również do masażu. Podsumowując z czystym sumieniem polecam świece By Souli, które są produkowane z oleju sojowego i są bezpieczne dla dzieci, alergików jak również naszych zwierzątek domowych. Jedynym minusem może być dość wysoka cena, bo za taką świecę zapłacimy 57 zł, ale uważam że jest ona warta swojej ceny w 100%. Wiadomo że świec nie palimy dziennie, więc taka świeca wystarczy na kilka razy. Dodatkowo bardzo ładnie się prezentuje i tworzy bardzo fajny klimat, szczególnie wieczorem :). Oczywiście w tym przypadku nic się nie zmarnuje bo jeśli pozostanie nam wosk, to możemy poprosić kogoś o zrobienie masażu :).
Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: KLIK

13 komentarzy:

  1. Cena trochę wysoka, ale bardzo ładna ta świeca i fajnie, że starcza na długo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna świeca :) Jak widać przy zakupach, ze firma dba o klienta to od razu chce się kupować więcej :)
    Ja ostatnio eksperymentuje i mieszam olejki eteryczne w kominku zapachowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda ślicznie:) jako ozdoba bardziej niźli świeca:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo właśnie czas porozpalać wszystkie świece;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to bym wybrała zapach arbuza, chociaż i zielona herbata brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. świece uwielbiam, tej jednak jeszcze nie miałam okazji spotkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę taką kupić :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ona estetycznie wygląda...podoba mi się:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie cena troszkę zaporowa, wolę w tej cenie jakieś fajne Perfumy do Wnętrz.

    http://codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się bardzo ładnie ;) szczerze to pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ŚWIECE - dlatego i tę chętnie poznałabym bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego typu świece :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger