20:48

Podziękowania i skrzynka na koperty My-Deco.pl

Witajcie. Dzisiaj recenzja z produktami, które przydadzą się osobą, które planują ślub. Co prawda ja ślubu nie biorę, ale moja przyjaciółka bierze w przyszłym roku. Wiem ile pracy jest przy organizacji wesela, dlatego postanowiłam odciążyć trochę przyjaciółkę i ze strony My-Deco.pl wybrałam dla niej skrzynkę na koperty oraz podziękowania dla rodziców. Jeśli planujecie ślub, lub ktoś z waszych bliskich, a może po prostu jesteście ciekawi mojej recenzji to zapraszam do dalszego czytania.
Cena: 159zł  119zł
Moja Opinia:
Podziękowania są idealnie odwzorowane na stronie internetowej. W rzeczywistości wyglądają tak samo jak na zdjęciach więc nie trzeba się martwić, że dostaniemy przysłowiowego kota w worku. Wykonanie na najwyższym poziomie, wszystko idealnie docięte, napisane piękną czcionką i starannie wygrawerowane. Ogromny plus za sentencje, które znajdują się w serduszkach. Myślę, że po przeczytaniu tak miłych słów rodzice będą wzruszeni. Dodatkowym atutem jest to, że producent pomyślał o ramce na zdjęcie, dzięki czemu podziękowania są bardziej spersonalizowane. Jestem przekonana, że taka forma podziękowań jest zdecydowanie lepsza niż kwiaty czy słodycze i z pewnością zostaną u rodziców powieszone gdzieś na ścianie. Jest to cudowna pamiątka, która będzie przypominać o tym pięknym i ważnym dniu.
Cena: 59zł
Moja Opinia:
Jeśli chodzi o kwestie pieniędzy w prezencie na wesele to jest to indywidualna sprawa. Wiadomo, że osoby zaproszone przynoszą pieniądze w kopertach, ale trochę niewygodnie je trzymać w ręce. Gdy zobaczyłam tę skrzynkę, wiedziałam, że muszę ją zamówić dla przyjaciółki. Byłam na kilku weselach i widziałam, że dużo par młodych decyduje się na skrzynki. Uważam, że jest to świetne rozwiązanie bo po co nam wiedzieć kto dał jaką kwotę, chyba, że koperta jest podpisana to już inna sprawa. Taka skrzynka rozwiązuje nam kłopot, gdy nie wiemy gdzie schować koperty na czas wesela. Ta konkretna ze strony My-Deco jest duża, więc jeśli ktoś ma dużo osób zaproszonych na wesele to nie musi się martwić, bo skrzynka jest bardzo pojemna. Podobają mi się jej detale w postaci pięknej czcionki i tych wyciętych serduszek. W całej okazałości pięknie się prezentuje więc fajnie dopełni klimat wesela.

Wszystkich zainteresowanych bogatym asortymentem My-Deco.pl zapraszam WWW   FB
Znajdziecie tam nie tylko produkty ślubne, ale również na komunię i wiele innych okazji.

16 komentarzy:

  1. Fajne pomysły na prezenty. Zapamiętam tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, bardzo dobry pomysł, z tą skrzynka na koperty 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły. To podziękowanie bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie podziękowanie to super pomysł :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I prezent i skrzynka na koperty i kartki - bardzo fajne rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę oba przedmioty są piękne. Bardzo ładny jest ten motyw serc. A skoro i wykonanie bez zarzutu, i nie ma żadnych nieprzyjemnych niespodzianek po rozpakowaniu przesyłki, to tylko plus dla sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  7. własnie nad takim podziękowaniem myślę na swój ślub :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja siostra miała bardzo podobną skrzynkę na koperty. Podobają mi się te sentencje w sercach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe pomysły, a szczególnie ta skrzynka na koperty, jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale to wygląda mega cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne jest to drzewko w ramce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł z tymi podziękowaniami:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Testowanie produktów , Blogger